!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #30 Gepost op: 30 juni 2014, 09:08:48 »
Waarom was er niet een Lamborghini?
Ruzie tussen Fiat NL en Pon?

Ferrariclub NL is volgens mij medeorganisator en Ferrari en Lamborghini liggen elkaar niet zo  :rolleyes: Ik heb de laatste jaren nooit Lambo's bij IAZ gezien. Toch wel jammer.

Ik heb 2 Lambos gezien alleen niet op het circuit.
Waren van Raceplanet en reden aan de andere kant bij Parking A.
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #31 Gepost op: 30 juni 2014, 09:10:30 »
Die staan daar bij elk evenement. Op de paddock zul je geen Lambo's zien.
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #32 Gepost op: 30 juni 2014, 09:12:00 »
Maar waar blijven alle foto's nou?  :rolleyes: :017:
*

ArjanB
2.006

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #33 Gepost op: 30 juni 2014, 09:15:14 »
Rit naar huis was inderdaad een drama, alleen al de paddock / circuit verlaten was bijna een uur. Daarna stond de A9 ook nog eens file.
Gelukkig eerste deel van de wedstrijd op de mobiel kunnen kijken.

We gaven anders wel elke ecobak het nakijken in die file op de paddock, gewoon motor uit en vooruit duwen maar! ;D

Ja haha, met een eerder die dag lege accu durfde ik steeds starten niet aan. En de motor maar laten lopen...we stonden zeker een half uur op het stukje voor de CAR paddock...zou een verbruik opleveren van 1 liter op 100 meter  :banghead:


Wel jammer dat er geen lambo's - of andere exoten zoals Bizzarini stonden.
Wat dat betreft is Assen toch vollediger. En qua ontsluiting makkelijker: je bent daar zo op de snelweg. Maar: in Zandvoort wil de zon vaker schijnen, en dat is gister nog maar eens bewezen. Wat een weertje, geen drup gevallen (en dat was elders in NL toch wel anders)
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #34 Gepost op: 30 juni 2014, 09:16:35 »
Ja dat ging vlotjes, ik ging weg toen de drukte óp het circuit weg was, maar vervolgens tot voorbij Heemstede in de file gereden. Uiteindelijk om 18:20 thuis, dus 2 uur over gedaan.

En je hebt gelijk, het is wel heel erg een FIAT feestje zo. Maar aan de andere kant, de meeste bezoekers betalen ook helemaal niks voor de toegang dankzij FIAT. Qua sfeer vind ik Zandvoort persoonlijk veel leuker dan Assen, maar inderdaad verkeerstechnisch is het waardeloos.
*

Floor
140

  • Type Alfa: Spider 916
  • ***
    - Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #35 Gepost op: 30 juni 2014, 09:50:55 »
Ik heb een paar jaar geleden besloten het laatste stukje met de trein te doen. Minder leuk maar vooral veel minder file ellende in Zandvoort e.o.

Daar hou ik me sindsdien aan. Was gisteren in anderhalf uur van Zandvoort naar Rotterdam.
*

__1337__
392

  • Type Alfa: Giulia 2.2 JTD
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #36 Gepost op: 30 juni 2014, 09:57:13 »
Wij gingen 14.30 weg en hebben alleen op de A9 een heel klein stukje file gehad, we waren Zandvoort ook best snel uit eigenlijk :). 's Ochtends waren we de grote drukte nét voor. Wel nog mot gehad met een Ducati rijder die meende overal maar voor te mogen, maar ach. Verder een super leuke dag gehad, vooral de oude Ferrari's op het circuit was genieten! De 4C deed het qua geluid ook erg leuk! Wel bijna tot op het bot verbrand door de zon..
Maserati Quattroporte 4.7S (hobby)
Giulia 2.2 JTD Squadra Massimo (daily)
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #37 Gepost op: 30 juni 2014, 10:48:02 »
Ik heb je niet gezien Dennis  :017:
*

bwzhoek
9

  • Type Alfa: heb ik nog niet
  • *
    - Startende Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #38 Gepost op: 30 juni 2014, 10:58:00 »
was echt een top dag! we hadden gelukkig heerlijk weer!!! :13:
ennu arjan nogmaals bedankt voor het meerijden  :97:

filmpjes komen binnenkort online  >:D
*

Jobo
1.821

  • Type Alfa: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8v
  • *****
    - Super Alfist
  • Luck is an attitude
    • http://www.urban-impressions.nl
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #39 Gepost op: 30 juni 2014, 11:05:00 »
Ja dat ging vlotjes, ik ging weg toen de drukte óp het circuit weg was, maar vervolgens tot voorbij Heemstede in de file gereden. Uiteindelijk om 18:20 thuis, dus 2 uur over gedaan.


Haha, ik ook. Was om 18:30u thuis, maar moest 170 km ;D Heb maar 20 min verloren door via Bloemendaal en sluip/kruip door Haarlem te rijden om aan het einde de A200 weer op te rijden. Ging perfect. Zag op maps precies waar het vast stond, en kwam overal mooi tussendoor. Zag auto's die 3u voor mij vertrokken waren op de Ring van Amsterdam ;D
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8v projectdiesel.
Origineel: 115 pk/ 275 nm
Inmiddels: 172 pk/375 nm
Doel: 175 pk/415 nm


Urban Impressions Fotografie


Scuderia Macchina Sportiva (SMS Racing)
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #40 Gepost op: 30 juni 2014, 11:07:17 »
Ik moest er 50...... :rolleyes: :017:
*

Pinda
244

  • Type Alfa: 156 1.9 JTD 16v SW
  • ***
    - Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #41 Gepost op: 30 juni 2014, 12:51:55 »
Ja dat ging vlotjes, ik ging weg toen de drukte óp het circuit weg was, maar vervolgens tot voorbij Heemstede in de file gereden. Uiteindelijk om 18:20 thuis, dus 2 uur over gedaan.


Had ik dat geweten... ik was om 18:30 thuis en een uur(???) eerder vertrokken. Maar ja, je had me al gewaarschuwd ;D

Pics:







*

ArjanB
2.006

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #42 Gepost op: 30 juni 2014, 14:19:43 »
zojuist filmpje geupload, waarin de eerste ronde van scarb vrijrijden (waar ik toevallig tussen terecht gekomen was - geen enkele controle op welke sessie je zou moeten rijden...):
http://youtu.be/rBHSjnUN54A
Zoals mijn jongens al zeggen op het eind: daar rij ik (helemaal achteraan, want stond pas laat opgesteld)


edit: nog een paar impressies van scarb vrijrijden:

http://youtu.be/TaGJ_FcLga8

http://youtu.be/KMDQdIn8G00

http://youtu.be/m9SUIW1ARfU

(volgende keer zorg ik in de juiste sessie terecht te komen, dan zullen ook meer leden zichzelf terugzien)


edit: en impressie van Minardi F1 demo (middagsessie):
http://youtu.be/V0tKVif7ItY
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #43 Gepost op: 30 juni 2014, 14:21:37 »
Er reden er wel meer van "ons" in die sessie, want iedereen stond netjes op de oorspronkelijke tijd opgesteld maar het was natuurlijk wat uitgelopen en bij het SCARB hadden ze geen stickers  ;D
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #44 Gepost op: 30 juni 2014, 14:23:47 »
Ja dat ging vlotjes, ik ging weg toen de drukte óp het circuit weg was, maar vervolgens tot voorbij Heemstede in de file gereden. Uiteindelijk om 18:20 thuis, dus 2 uur over gedaan.

Had ik dat geweten... ik was om 18:30 thuis en een uur(???) eerder vertrokken. Maar ja, je had me al gewaarschuwd ;D

Zegt mijn vrouw vanochtend: "heb ik nou goed begrepen dat die jongen die naar Italië gaat zijn eigen pannen en messenset meeneemt?   :sign0151: Hilarisch toch  ;D ;D