!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Meetings > Afterparty van afgelopen meetings

Napraat: Lentekriebels-rit 31 mrt 19

<< < (2/8) > >>

Klavertje7:
Hallo Paul en Kraaijkamp,
Hartelijk bedankt voor de goede organisatie!
Super mooie rit in ons eigen land

Klavertje7:
Kraaikamp.. excuses

ExTaxi:
Ik was dus in de ochtend ook even aanwezig in Nieuwegein en zou wat actiefoto's schieten onderweg.Door miscommunicatie stond ik weliswaar op een mooi plekje, maar bleek de route daar niet meer langs te komen na een recente wijziging. Heel erg balen dus. Gelukkig jullie nog wel even kunnen zien in Nieuwegein, blij dat ik niet rechtstreeks ben gereden.

Milan.M:
Inmiddels grotendeels van de foto's in een gedeelde map gezet in Dropbox.
Video's komen wat later, zitten een hoop stukjes in die eruit geknipt moeten worden.

Link naar Dropbox

B van Kraaikamp:

--- Citaat van: ExTaxi op 31 maart 2019, 21:12:29 ---Ik was dus in de ochtend ook even aanwezig in Nieuwegein en zou wat actiefoto's schieten onderweg.Door miscommunicatie stond ik weliswaar op een mooi plekje, maar bleek de route daar niet meer langs te komen na een recente wijziging. Heel erg balen dus. Gelukkig jullie nog wel even kunnen zien in Nieuwegein, blij dat ik niet rechtstreeks ben gereden.

--- Einde van citaat ---

He, balen! Dat is zonde. Volgende keer beter! Leuk dat je nog eventjes langs kwam.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod