!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Meetings > Afterparty van afgelopen meetings

Napraat: Lentekriebels-rit 31 mrt 19

(1/8) > >>

Paul:


Aller eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor het komen vandaag. Het weer was hartstikke fijn, begon iets fris maar al snel werd het lekker warm. In het speciaal wil ik @B van Kraaikamp bedanken voor zijn inzet en hulp om deze rit met mij te organiseren.

Ik heb vele mooie Alfa's weer van dichtbij kunnen bekijken en ook mooie geluiden voorbij horen komen!
Meerdere deelnemers maakte foto's en ik zou aan die genen willen vragen of hij/zij deze willen uploaden (ergens) en ook hier willen delen zodat iedereen ze kan bewonderen!

Tot de volgende meeting(s) !!

--
@Milan.M  @angel of death @Romeo @DanielH92 @Giulia M @alfa brera @Mathias147 @damitch300 @SMR @henk timmers @MvtAlfa @antalk @Klavertje7 @Zoef @Michel1105 @SpecialVeloce @marco22 @QuadroOlieo

marco22:
Bedankt was een gezellige dag  :13:

B van Kraaikamp:
Ik waardeer je dankwoord @Paul K . Vond het enorm leuk om te doen, en ik heb erg van deze dag genoten.

Op naar Viva Italia!

P.s. volgende week zondag is de Collezione Italia bij Classic Park Boxtel. Wie zie ik daar? :)


angel of death:
was dit vandaag??  helemaal vergeten anders was ik graag mee gereden..drukke week achter de rug en totaal vergeten,,sorry..

Milan.M:
Was zeker een geslaagde dag!
In totaal meer dan 330 km gereden heen en terug maar het was het meer dan waard!

Leuk om andere leden ook eens te ontmoeten en verschillende mooie bella's te zien.
Foto's en video's gooi ik zometeen even in de cloud, ik stuur en link zodra ik alles heb.

Nogmaals bedankt allemaal voor de komst en de gezellige dag!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod