!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Re: Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #15 Gepost op: 19 december 2016, 09:10:09 »
Hahaha jaa tegen mijn qv idd. We konden jammer genoeg net niet gelijk aan de gas waardoor het heel moeilijk te omschrijven is maar 2x tot 200 maar krijg m niet van me af.

Maar helaas heb ik op de terugweg vanuit amsterdam dus net mijn rijbewijs moeten inleveren aan meneer agent :( 176 waar je 100 mocht. Correctie 170. Mocht niet meer doorrijden. Iemand ervaring met de procedure?

Een klasgenoot zat toen in het zelfde schuitje.. Maar kreeg er ook nog eens een 'huftercursus' op eigen kosten cadeau. Maar volgens mij krijg je binnen 4 weken reactie over hoe en wat. Er zijn volgens mij ook gevallen dat de rechter zegt dat ze die 4 weken straf genoeg is.

Balen man, komt neer op zo'n 720 euro boette en rijontzegging van 2 maanden. 
Het is al bij meer dan 30 buiten de snelweg en meer dan 40 te hard op de snelweg oppassen, eerste keer een boette, 2e keer binnen 2 jaar ook 2 manden rijontzegging.

Komt er op neer dat je de nadat je je rijbewijs terug hebt de komende 2 jaar heel erg op moet passen. ook verzekeringen blijven 8 jaar lang moeilijk doen.
*

alfata
3.413

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #16 Gepost op: 19 december 2016, 09:35:06 »
Dat ziet er ongelooflijk gezellig uit. Ik kon wel gaan, maar ben zoveel van huis geweest de afgelopen tijd dat ik maar even tijd aan mijn vriendin hebt besteed.  ;)
Ebu, wat vervelend man. Dat zijn de dure en zure grapjes. Laten we de meeting de volgende keer in Duitsland organiseren.  :043:
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #17 Gepost op: 19 december 2016, 10:34:38 »
Ik heb het zelf gelukkig nooit gehad, maar is het niet zo dat als je geen geschiedenis hebt je gewoon met max 1 week je rijbewijs terug hebt? Uiteraard wel in combinatie met een boete van grofweg 10 euro per km/u te hard en waarschijnlijk nog een cursus bij het CBR op eigen kosten.

Ik kon er helaas ook niet bij zijn, maar top om zo'n mooie opkomst te zien! :13:
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
Re: Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #18 Gepost op: 19 december 2016, 10:38:50 »
70 km/h is wel echt heel erg te hard hoor. Daar gaat een officier van justitie echt niet mee lachen. Hier meer info: http://www.flitsservice.nl/juridisch/html/rijbewijs/inv_vanaf70.php
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #19 Gepost op: 19 december 2016, 10:55:03 »
Veel zal afhangen van je geschiedenis m.b.t. geregistreerde snelheidsovertredingen, maar het wordt hoe dan ook een duur geintje. :/
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

Ebuzz
612

  • Type Alfa: Giulietta qv
  • *****
    - Super Alfist
  • Giulietta Qv
Re: Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #20 Gepost op: 19 december 2016, 12:42:05 »
Bedankt voor de tips.

Duur geintje word het zeker, we zien wel. Je kunt je er drukker en drukker over maken maar eenmaal gebeurt helaas. Heb 2 advocaten gebeld en die gaan me terugbellen.
Giulietta QV Savali Tuning stage 1
*

Bob156
616

  • *****
    - Super Alfist
Re: Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #21 Gepost op: 19 december 2016, 13:04:32 »
Bedankt voor de tips.

Duur geintje word het zeker, we zien wel. Je kunt je er drukker en drukker over maken maar eenmaal gebeurt helaas. Heb 2 advocaten gebeld en die gaan me terugbellen.

Is waar, heb het zelf meer dan 8 jaar terug gehad, een keer 89 waar 50 was toegestaan, niet goed opgelet, dacht buiten de bebouwde kom te zitten, 2e keer 140 op autoweg waar 100 is toegstaan, dit binnen een jaar onherroepelijk 2 maanden rijontzegging en boette, is balen, maar goed, had toen rustig de tijd om de 2,5  om te bouwen naar een 3,0 :043:

Moet zeggen dat ik sinds die tijd in NL erg rustig aan doe, vindt de QV ook erg gevaarlijk daarin, je gaat heel snel te hard.

Binnenkort maar weer een weekendje DL plannen :97:
Re: Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #22 Gepost op: 19 december 2016, 14:01:30 »
Bedankt voor de tips.

Duur geintje word het zeker, we zien wel. Je kunt je er drukker en drukker over maken maar eenmaal gebeurt helaas. Heb 2 advocaten gebeld en die gaan me terugbellen.

Is waar, heb het zelf meer dan 8 jaar terug gehad, een keer 89 waar 50 was toegestaan, niet goed opgelet, dacht buiten de bebouwde kom te zitten, 2e keer 140 op autoweg waar 100 is toegstaan, dit binnen een jaar onherroepelijk 2 maanden rijontzegging en boette, is balen, maar goed, had toen rustig de tijd om de 2,5  om te bouwen naar een 3,0 :043:

Moet zeggen dat ik sinds die tijd in NL erg rustig aan doe, vindt de QV ook erg gevaarlijk daarin, je gaat heel snel te hard.

Binnenkort maar weer een weekendje DL plannen :97:

Ook verdwijnen daar steeds meer snelwegen waar het mag. Net over de grens heb je de A31 nog waar zowel noordwaarts en zuidwaarts in het weekend het nog rustig genoeg is om te spelen ????. Als je richting Oberhausen gaat zijn er ook nog een paar leukere tunnels. Daarin tegen heb je bij munster b54 volgen, ook nog een alfa sloop.. Wellicht nog een leuk uitje voor de gene die nog onderdelen zoekt?
http://www.italiancarparts.de
*

alfata
3.413

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #23 Gepost op: 19 december 2016, 14:11:17 »
Bedankt voor de tips.

Duur geintje word het zeker, we zien wel. Je kunt je er drukker en drukker over maken maar eenmaal gebeurt helaas. Heb 2 advocaten gebeld en die gaan me terugbellen.

Is waar, heb het zelf meer dan 8 jaar terug gehad, een keer 89 waar 50 was toegestaan, niet goed opgelet, dacht buiten de bebouwde kom te zitten, 2e keer 140 op autoweg waar 100 is toegstaan, dit binnen een jaar onherroepelijk 2 maanden rijontzegging en boette, is balen, maar goed, had toen rustig de tijd om de 2,5  om te bouwen naar een 3,0 :043:

Moet zeggen dat ik sinds die tijd in NL erg rustig aan doe, vindt de QV ook erg gevaarlijk daarin, je gaat heel snel te hard.

Binnenkort maar weer een weekendje DL plannen :97:

Ook verdwijnen daar steeds meer snelwegen waar het mag. Net over de grens heb je de A31 nog waar zowel noordwaarts en zuidwaarts in het weekend het nog rustig genoeg is om te spelen ????. Als je richting Oberhausen gaat zijn er ook nog een paar leukere tunnels. Daarin tegen heb je bij munster b54 volgen, ook nog een alfa sloop.. Wellicht nog een leuk uitje voor de gene die nog onderdelen zoekt?
http://www.italiancarparts.de

Ik ken geen tunnels op de A31?
Maar in ieder geval komt er in het voorjaar weer een autobahnmeeting op de A31. Wellicht is dat dit jaar uit te breiden met wat tunnelruns, maar dan moet je wel bij Dusseldorf zijn. Of ik moet wat over het hoofd zien voor Oberhausen?
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
Re: Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #24 Gepost op: 19 december 2016, 14:33:49 »
Ook verdwijnen daar steeds meer snelwegen waar het mag. Net over de grens heb je de A31 nog waar zowel noordwaarts en zuidwaarts in het weekend het nog rustig genoeg is om te spelen ????. Als je richting Oberhausen gaat zijn er ook nog een paar leukere tunnels. Daarin tegen heb je bij munster b54 volgen, ook nog een alfa sloop.. Wellicht nog een leuk uitje voor de gene die nog onderdelen zoekt?
http://www.italiancarparts.de

Ik ken geen tunnels op de A31?
Maar in ieder geval komt er in het voorjaar weer een autobahnmeeting op de A31. Wellicht is dat dit jaar uit te breiden met wat tunnelruns, maar dan moet je wel bij Dusseldorf zijn. Of ik moet wat over het hoofd zien voor Oberhausen?

Excuus je hebt gelijk, plaatsen door elkaar gehaald ;).
*

sjontheking
15

  • Type Alfa: 156 SW 2.5 V6
  • *
    - Startende Alfist
Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #25 Gepost op: 19 december 2016, 23:05:59 »
Was gezellig mensen, inderdaad goede opkomst! Prachtige QV Bob!  En charrels 164 ook goed kunnen bekijken, wat een heerlijke sloep :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

*

brinkerik
1.823

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Napraat Oliebollenmeeting 18 december 2016
« Reactie #26 Gepost op: 20 december 2016, 23:16:31 »
Mooie opkomst!!

Ik kom maar naar de eerst volgende meeting, ter compensatie  :-[     
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97