!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Meetings > Afterparty van afgelopen meetings

Napraat: Viva Italia 2019

(1/6) > >>

alfata:
Heren, bedankt voor de perfecte organisatie! Was super leuk om alle bekende en nieuwe gezichten te ontmoeten.
Helaas de baan niet gezien, maar dat doen we volgend jaar wel weer.

Paul:
 :-*

Ik ben benieuwd naar de gemaakte foto's, deze kan ik morgen/maandag delen op onze social media !

ArjanB:

--- Citaat van: alfata op 28 april 2019, 18:50:07 ---Helaas de baan niet gezien, maar dat doen we volgend jaar wel weer.

--- Einde van citaat ---

Bedankt dat ik jouw ticket kon overnemen. Maar weer (opnieuw) geleerd dat een QV geen GTA is, en dat een straat auto niet direct geschikt is voor circuit (banden, remmen) desondanks lekker kunnen rijden. Zeker toen de echte circuit auto's zichzelf los gereden hadden.

Bedankt voor organisatie, toch een paar mensen kunnen spreken, was top!
We hadden een heel mooi clubje auto's bij elkaar!

Misschien puntje voor volgend jaar: niet tegenover de MV Agusto club, man man wat een klere herrie kwam  er uit die twee oude bakken,  harder en lelijker dan een beton hamer in gewapend beton. Afgrijselijk.

Mikkus85:
Mooie dag gehad vandaag

B van Kraaikamp:
Ik heb er enorm van genoten! Allemaal dank voor de gezelligheid.

De foto- en videocompilatie (lees: aftermovie) is in de maak. Met ruim 200 foto's en 30 minuten filmmateriaal wordt dat vast ook wat leuks... ik houd jullie op de hoogte! Credits naar m'n zwager.

Tot de volgende meeting!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod