!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Meetings > Afterparty van afgelopen meetings

Napraat: Viva Italia Zandvoort 2022

(1/5) > >>

Milan.M:
Viva Italia 2022 zit er weer op!

Iets eerder naar huis gegaan dan gepland ivm het weer, maar desondanks onwijs naar mijn zin gehad!
Na lange periode weer veel bekenden gezien, en ook een aantal nieuwe gezichten bij de forumnamen weten te plaatsen!

Helaas verliep de organisatie niet helemaal op rolletjes, ik begreep dat de tijden van de circuit ritten afweken van het programma boekje.
Ik was zelf niet op de hoogte van de ritten, dus heb niet alles meegekregen.
Ook miste ik naast alle auto's wat zaken zoals kraampjes, etenstentjes en merchandise, wellicht een aandachtspunt voor de volgende editie.

Gelukkig viel onze plek uiteindelijk hartstikke mee, en hadden zat ruimte om de door ons opgegeven auto's (en zelfs anderen) op te stellen!

Ik heb een aantal foto's gemaakt, en zal deze later vandaag met jullie delen.
Ik zie graag de foto's van anderen tegemoet!

Namens CAR wil ik iedereen bedanken voor de komst en de gezelligheid!


Grazie e arrivederci!

alfata:
Dank voor de organisatie Milan! Ik heb de remblokken op de BBQ gelegd vandaag, maar ben niet ingehaald haha!

Alfa 147 Ti:
Bedankt voor het organiseren en ook ik miste kraampjes waar je leuke dingen voor auto’s voor kon kopen, jammer van het weer.

alfa brera:
was weer lekker ouderwets ook met het weer
maar ok toch nog lang droog gebleven
ja jammer van de italiaanse kraampjes
maar nu op naar de volgende meeting

Codek:
Mooie dag! In ieder geval in de ochtend prima weer (nog met tracksessie 2).

Binnen in de Tarzanbocht (Paddock 1) waren div eet- en drinktenten / karren te vinden.... dat was prima de rest weet ik niet zo.

NB. Als de bestuurder van de grijze Alfa Spider met M. Talboom erop dit leest: ik heb rearcambeelden van je momentje in de Arie Luijendijkbocht....
Stuur me even een berichtje als je er interesse in hebt.......

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod