!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Persoonlijk vind ik het "oude model" heel erg tijdloos de lijnen zie je bij geen enkel ander merk zo mooi terugkomen. Wat wel beter kan zijn de gadgets die op de giulietta zitten en dan vooral bij latere modellen. Dat zie je bij "concurrentie" toch meer snufjes die tegenwoordig bijna standaard zijn zoals lane departure, adaptive cruise control enz enz. Zelf mis ik de snufjes niet maar ik snap dat een hoop mensen die willen instappen bij alfa Romeo dit wel als kritiek punt zien.En wat betreft een nieuw model daar zag ik net een mooi design van langskomen. Dacht die willen jullie vast zien. Soort van Giulia hatchback.
De gele accenten van de 2019 carrosserie zijn zelfs al in omloop zie ik ! haha
@TimW Mogen ze ook wel iets met die koppeling gaan doen, want als dit 2.0 blok net als het Giulia blok naar 320/330 te brengen is met een chip. Dan schiet de koppeling handel ook omhoog XD
Jongens nogmaals, je moet straks als benzinerijder gewoon genoegen gaan nemen met een prehistorisch T-jet blok met 120pk... Alle leuke dromen ten spijt, Alfa innoveert niet.