!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Komende maart wordt de productie van de Giulietta definitief stopgezet. Er komt ook geen opvolger. Toch wel erg triest nieuws, vind ik. Daarmee blijven alleen de Giulia en de Stelvio over, want de Mito is al een tijd uit productie. En over de Tonale wordt niets meer vernomen.Ik wilde er niet zo aan, maar dit lijkt toch verdacht veel op het naderende einde van een mooi merk... Of ben ik te pessimistisch?
Een RWD giulietta opvolger zou mooi zijn, aangezien BMW 1 serie nu ook FWD geworden is kunnen ze zich weer onderscheiden bij de wat meer puristen...En dan een mito/punto gedeeld platform ism psa als budget knaller.
Ach, een Giulia GTA vergt niet zo veel bijzonders, bestaand model een beetje meer vermogen geven.Voelt een beetje als de "nieuwe" Giulietta telkens een ander kleur lijntje op de voor/achterbumper geven.