!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Wat vooral spannend gaat worden is hoe het gehele online pakket van bestellen, levering, onderhoud, service en garantie eruit komt te zien en hoe dat allemaal gaat werken. Bij mijn weten is het bij de Tonale voor het eerst dat alles online gaat en dat er geen dealer meer tussen zit. Sterker nog, de dealers verdwijnen zoals wij ze kennen en worden een soort servicepoints. Hoe dan ook, vanaf april kan de grijze Launch Edition online besteld worden. Tegen die tijd zullen we weten hoe het gehele online platform eruit ziet en hoe het gaat werken.
Citaat van: bekkie op 9 februari 2022, 19:19:24Citaat van: bekkie op 9 februari 2022, 19:19:24Wat vooral spannend gaat worden is hoe het gehele online pakket van bestellen, levering, onderhoud, service en garantie eruit komt te zien en hoe dat allemaal gaat werken. Bij mijn weten is het bij de Tonale voor het eerst dat alles online gaat en dat er geen dealer meer tussen zit. Sterker nog, de dealers verdwijnen zoals wij ze kennen en worden een soort servicepoints. Hoe dan ook, vanaf april kan de grijze Launch Edition online besteld worden. Tegen die tijd zullen we weten hoe het gehele online platform eruit ziet en hoe het gaat werken.Dat werkt alleen als je landelijk 4 a 5 grote experiencecentra hebt. Een merk als Alfa leeft van beleving. Haal je dat helemaal online ga je best wat missen.
De eerste reviews van onder andere autoweek en autovisie,zijn inmiddels online verschenen.Maar ik vond ze toch wel behoorlijk negatief over de Tonale wat toch wel jammer is.
Zegt denk ik meer over Autoweek en Autovisie dan over de Tonale.Ik was vorige week bij de dealer en die vertelde juist dat de ervaringen juist positief waren.Ik kan het niet vaak genoeg zeggen hier, Alfa zit in het verdomhoekje terwijl merken zoals Toyota, Audi en VW de hemel in worden geprezen. Toevallig heb ik het 'geluk' dat ik vaak in die auto's mag rijden, en ik kan je vertellen dat dat vaak geen al te beste ervaring is. Met name de bediening is bij vele merken een waar zoekplaatje geworden en moet je diep in de menu's doordringen om bv het juiste klimaat in te kunnen stellen. Werkelijk een ramp. Om over de rijeigenschappen maar te zwijgen. Veel te lomp, weinig gevoel bij het rijden en vaak ook nog dorstig.Maar goed, ik dwaal af. Hopelijk kan ik snel een proefritje maken, ben wel benieuwd.