!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Eerste review van de Junior ibrida Q4 van autoweek vandaag bekeken.En zoals verwacht was deze reviewer niet heel erg positief over de auto.Maar dat is bij Autoweek wel vrij standaard als het over Italiaanse auto's gaat.De Q4 krijgt een extra elektromotor op de achteras waardoor deze,ook een multilink ophanging krijgt.Wat ik wel apart vind is dat de Q4 blijkbaar minder mag trekken dan de normale ibrida.Dat is 900kg voor de Q4 en 1100kg voor de normale versie.Dus ergens snap ik niet zo goed wat de meerwaarde voor de Q4 versie dan is?De Q4 weegt zo'n 200kg meer en kwa vermogen krijg je er nauwelijks iets bij.Daarnaast zal de Q4 zo'n 7000 euro meer gaan kosten dan de normale ibrida.En ik denk dat je dat geld beter in de zak kunt houden en voor de normale ibrida kunt gaan.Die is namelijk lichter en praktischer meer kofferbak ruimte.
Ik heb het filmpje ook zitten kijken.Cornelis Kit onderbouwd wel, waar hij vind dat het mis gaat.maar, geef mensen zelf altijd tip.. Ga zelf rijden! Dat harde plastic waar Autoweek een hekel aan heeft, begrijp ik, maar in de praktijk heb ik meestal liever plastic dan piano lak.Als ze alles met alcantara overtrekken, ga je spreekwoordelijk richting de prijzen waar Alfa nu nog Giulia`s voor probeert te slijten.. Ik kan dat niet betalen.
Ben wel benieuwd hoe de verkopen het buiten Italie gaan doen.Maar tot zover horen we daar niet zoveel over.