!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Want de basis is gewoon een Peugeot 2008. Dat is op zich geen probleem, immers alle elektrische wagens zijn grotendeels eenheidsworst onderhuids., vandaar de samenwerking.
Ik zou zeker gezien het dealernetwerk en de meer cleane looks van de 2008 gewoon die kopen. Dat is ook wat je van zo'n cross-over verwacht, geen gedoe, dealer om de hoek
Staan nu ook geen alfa's toch bij de PSA dealerts?
Heb de Junior afgelopen woensdag bekeken bij Wassink in Velp. Het ontwerp is m.i. geslaagd, er staat wel iets bijzonders. Qua interieur viel mij het gebrek aan zijdelingse steun van de voorstoelen op, dus de optionele Sabelts zijn wellicht geen overbodige luxe. Voorin is er meer dan voldoende ruimte, achterin is de Junior qua beenruimte vrij krap.Ik was echter blij toen ik weer in m’n QV mocht stappen, dus ik werd er nog niet echt hebberig van. Ben nog teveel een petrolhead voor dit soort auto’s.