!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Overduidelijk dat de nieuwe Ypsilon het zusje van de Alfa Junior is. Maar dan wel de knapste van het stel.. Vind de Ypsilon een stuk mooier dan de Junior, een heel wat verfijnder ontwerp.
De Ypsilon vind ik zeer geslaagd. Dat gaat in Italië net als zijn voorgangers weer een ongekende verkooptopper worden in het segment waarvoor die bedoeld is.In Nederland niet, drie redenen:- Zeer beperkt dealernetwerk, waar moet je 'm in hemelsnaam kopen...- Op enkele liefhebbers na is Nederland het merk Lancia eigenlijk al vergeten.- En in mijn ogen de belangrijkste: De Ypsilon is in Italië enorm populair door een aantal eigenschappen waarvoor Italianen (in het geval van de Ypsilon vooral Italiaanse vrouwen) zeer gevoelig zijn. De doorsnee Nederlander heeft voor die zaken echter een stuk minder oog. In Italië is een Ypsilon echt wel een lifestyle dingetje, dat gaat in Nederland niet gebeuren.
"Join the tribe" vind ik zo'n nietszeggende slogan... De marketingafdeling zal er ongetwijfeld de nodige uurtjes in hebben gestoken, maar het is wel heel algemeen. Het kan voor bijna elk product gebruikt worden, dus het is niet echt autogerelateerd, laat staan Alfa gerelateerd.