!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
"Join the tribe" vind ik zo'n nietszeggende slogan... De marketingafdeling zal er ongetwijfeld de nodige uurtjes in hebben gestoken, maar het is wel heel algemeen. Het kan voor bijna elk product gebruikt worden, dus het is niet echt autogerelateerd, laat staan Alfa gerelateerd.
Ik vond "La meccanica delle emozioni" of "Cuore Sportivo" altijd veel beter en Alfa waardig klinken. "Join the tribe" had ook op een pak hagelslag kunnen staan...
Ben sowieso wel benieuwd of de Junior een beetje verkoopt.Het is toch relatief stil rondom de Junior.
Inderdaad vreemd dat er nog geen NL tests met de Ibrida beschikbaar zijn, terwijl de auto al bij de dealer staat.
Niet alleen NL, op Youtube is er geen enkele officiele test van autojournalisten te vinden van de Ibrida.
Het is zéker stil rond de Junior.Opvallend is dat de hybride-versie, de Ibrida, nu mondjesmaat te koop komt, maar dat deze versie nog steeds niet is vrijgegeven aan journalisten om te testen.Verder valt op dat deze Ibrida ook nog niet beschikbaar is voor testritten, je kon voorheen alleen reserveren voor een testrit in de elektrische versie.Ik was altijd optimistisch rond Alfa Romeo (mss wel naïef), maar ik vrees nu toch dat Alfa Romeo weer het momentum verliest en niet gaat scoren met de Junior. Het duurt allemaal te lang.Maar ik hoop dat ik er helemaal naast zit.