!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Zeker de Veloce ziet er gewoon goed uit, mede dankzij de 20” velgen en de verlaging. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat het Sport Pack niet standaard is op de Veloce. Je moet dus € 2.495 extra betalen voor de Sabelts, terwijl de Veloce al zo stevig aan de prijs is (48k). En vreemd genoeg is een warmtepomp niet verkrijgbaar, dus de toch al beperkte actieradius zal in de koudere maanden niet best zijn.Maar toch: wel echt een hebbeding. Ik ga er zeker een keer een proefrit in maken.
Dus, al die negativiteit rond dit model lijkt me niet terecht. Als ik de test zo lees is het qua rijkwaliteiten een echte Alfa, en een goede ook!
Wat wordt er overigens giga veel reclame voor gemaakt. Alfa is ineens overal en nergens te zien!
Dat niet alleen, de voorraad aan Tonales en Juniors is enorm aan het groeien bij de dealers.Kijk maar eens op Autowereld.nl wat er dagelijks aan nieuwe voorraad bijkomt.