Club Alfa Romeo

Algemeen => Algemene Alfa topics => Topic gestart door: Janhgd op 9 mei 2023, 08:46:08

Titel: Navigatie
Bericht door: Janhgd op 9 mei 2023, 08:46:08
Unconnect werkt niet meer. Is er een alternatief?
Titel: Re: Navigatie
Bericht door: captain op 9 mei 2023, 11:14:50
Iets meer context zou prettig zijn. Wil je de hele navigatie-unit eruit? Zo ja, dan kan je een 2DIN-unit inbouwen. Daar zijn veel topics over, waaronder deze: https://www.clubalfaromeo.nl/forum/de-alfa-giulietta-club!/uconnect-live-er-uit-nieuwe-head-unit-er-in/.
Titel: Re: Navigatie
Bericht door: Janhgd op 9 mei 2023, 12:44:23
Het gaat mij om de unconnect app die in het navigatie systeem zit.  Die is nu afgesloten ze houden er mee op. Zoek alternatief.
Titel: Re: Navigatie
Bericht door: DanielH92 op 9 mei 2023, 16:53:53
Citaat van: Janhgd op  9 mei 2023, 08:46:08
Citaat van: Janhgd op  9 mei 2023, 08:46:08
Unconnect werkt niet meer. Is er een alternatief?

Ongemerkt best een goede woordgrap.
UConnect is nu helaas UnConnect