Club Alfa Romeo
Algemeen => Algemene Alfa topics => Topic gestart door: Janhgd op 9 mei 2023, 08:46:08
-
Unconnect werkt niet meer. Is er een alternatief?
-
Iets meer context zou prettig zijn. Wil je de hele navigatie-unit eruit? Zo ja, dan kan je een 2DIN-unit inbouwen. Daar zijn veel topics over, waaronder deze: https://www.clubalfaromeo.nl/forum/de-alfa-giulietta-club!/uconnect-live-er-uit-nieuwe-head-unit-er-in/.
-
Het gaat mij om de unconnect app die in het navigatie systeem zit. Die is nu afgesloten ze houden er mee op. Zoek alternatief.
-
Unconnect werkt niet meer. Is er een alternatief?
Ongemerkt best een goede woordgrap.
UConnect is nu helaas UnConnect