!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Koos
6

  • Type Alfa: Guillia
  • *
    - Startende Alfist
Audio van mobiel naar Guillia
« Gepost op: 26 juli 2020, 11:36:07 »
Sinds kort eigenaar van een Guilia,  ik wil graag het geluid van mijn mobiel naar de boxen hebben,  het heeft even gewerkt,  maar nu niet meer..  Wat moet ik doen?
Re: Audio van mobiel naar Guillia
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2020, 21:28:40 »
Het kan draadloos als je via Bluetooth verbinding hebt gemaakt, maar beter kan je via een USB kabel verbinding maken. Als je het draadloos doet dan moet je wel het  geluid van je mobiel op maximum zetten voor het beste resultaat.
*

Koos
6

  • Type Alfa: Guillia
  • *
    - Startende Alfist
Re: Audio van mobiel naar Guillia
« Reactie #2 Gepost op: 26 juli 2020, 21:43:38 »
Als ik bv een geluidsberichtje van whatsapp wil afspellen,  met BT contact,  dan hoor ik niks,  ook niet via de mobiel, geluid van de radio hoor ik nog wel.  Als ik BT uitzet,  dan komt er weer geluid uit de mobiel.. Heel apart
*

PascalV
330

  • Type Alfa: Stelvio 2.0T Q4 First Edi
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Audio van mobiel naar Guillia
« Reactie #3 Gepost op: 27 juli 2020, 09:47:37 »
Zowel in de auto als de telefoon het verbinding profiel even controleren.
Je kan namelijk in verschillende stappen toestemming geven voor telefoneren / audio / contacten.
Weet even niet de exacte opties uit mijn hoofd. Op je telefoon in ieder geval even voor alles toestemming aanvinken.

Mijn Giulia vind het overigens niet lekker om steeds te wisselen of meerdere telefoons die om verbinding vragen in de auto te hebben.
Sinds ik mijn werktelefoon verwijderd heb geen problemen meer gehad dat hij af en toe dwars lag.
Auto chronologie: Porsche 924 -> Alfa Romeo 147 -> Alfa Romeo GT -> BMW325i E90 -> Alfa Romeo MiTo -> Alfa Romeo Giulia 2.0T -> Stelvio First Edition
*

svadu
372

  • Type Alfa: Giulia Super
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Audio van mobiel naar Guillia
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2020, 02:20:15 »
Controleer of je in de Bluetooth verbinding eigenschappen (mobiel) beide profielen - bellen en media aan hebt.
147 1.6 TS -> GT 2.0 JTS -> Giulietta QV (Squadra tuning, Supersprint turboback) -> Giulie Super 2T (Veloce Pack  + Squadra Massimo)
*

Koos
6

  • Type Alfa: Guillia
  • *
    - Startende Alfist
Re: Audio van mobiel naar Guillia
« Reactie #5 Gepost op: 28 juli 2020, 06:31:41 »
@svadu @PascalV ik ga beide proberen,  ik hou jullie op de hoogte. 
*

Robbros
78

  • Type Alfa: Giulia 2.2jtdm
  • **
    - Junior Alfist
  • startende forum alfist met 25 jaar alfa ervaring
Re: Audio van mobiel naar Guillia
« Reactie #6 Gepost op: 28 juli 2020, 08:34:59 »
Hallo Koos,
Ten eerste veel plezier met je Giulia.
Ik heb ook diverse keren alles opnieuw ingesteld en omdat mijn auto een eerdere eigenaar heeft gehad heb ik eerst alles moeten wissen
waarna alles correct functioneerde.

ps. De naam GIULIA schrijf je met 1 L


Greetz,Rob
33,146,145,156,159,gt,giulietta,giulia
*

Koos
6

  • Type Alfa: Guillia
  • *
    - Startende Alfist
Re: Audio van mobiel naar Guillia
« Reactie #7 Gepost op: 28 juli 2020, 18:09:05 »
Het is opgelost,  alles verwijderd,  en opnieuw geinstalleerd. Iedereen bedankt voor de hulp
*

PascalV
330

  • Type Alfa: Stelvio 2.0T Q4 First Edi
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Audio van mobiel naar Guillia
« Reactie #8 Gepost op: 28 juli 2020, 18:34:55 »
Tip, als je gaat streamen, speel met de equalizer op je telefoon als je die optie hebt.
Zit sowieso ook in de Spotify app.
Auto chronologie: Porsche 924 -> Alfa Romeo 147 -> Alfa Romeo GT -> BMW325i E90 -> Alfa Romeo MiTo -> Alfa Romeo Giulia 2.0T -> Stelvio First Edition