!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

fjodor
362

  • ****
    - Senior Alfist
glasgarant
« Gepost op: 1 februari 2012, 20:34:54 »
jammer genoeg een groote barst in de vooruit:mad: nu zoek ik een goede garage met glasgarant want ik heb zeer slechte ervaringen met carglas is er soms een alfa garage die dit heeft:confused:
"The Alfa virus. No medication can cure it. Only owning the car can help ease it
*

Hilbert
266

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA TCT. RC
  • ****
    - Senior Alfist
  • The only way to petrolhead heaven is in an Alfa
    • interim-management en advies
glasgarant
« Reactie #1 Gepost op: 1 februari 2012, 20:58:19 »
autotaalglas? even je verzekeraar bellen die hebben adressen genoeg. Mijn ervaringen met carglass zijn overigens prima...
*

corsa54
564

  • Type Alfa: Giulietta 1750 TBi QV
  • *****
    - Super Alfist
glasgarant
« Reactie #2 Gepost op: 1 februari 2012, 21:05:13 »
Via de leasemij al twee keer naar Autotaalglas verwezen. Prima ervaring.
De laatste keer kregen die gasten het zelfs voor elkaar het Zwitserse autobahnvignet en de Duitse Umweltplakette weer (heel) op de nieuwe ruit te plakken!
*

Hengel
490

  • ****
    - Senior Alfist
glasgarant
« Reactie #3 Gepost op: 1 februari 2012, 23:27:18 »
Heb ook alleen goede ervaringen bij Autotaal glas Delft
1.4 TB Multiair TCT Distinctive, Nero, Leder Rood, Pack Business, Pack Sport III, 18" 8c velgen, Brembo remmen.
*

Scudetto
684

  • *****
    - Super Alfist
glasgarant
« Reactie #4 Gepost op: 2 februari 2012, 10:28:11 »
Ik was van de week bij autotaalglas om twee sterretjes te laten verwijderen, en daar stond toevallig nog een andere Giulietta die een nieuwe voorruit kreeg. Die vervanging zag er prima uit en ik heb zelf ook alleen maar goede ervaring met autotaalglas. (in amsterdam)
Forza! - QV Savali - Argento Alfa