!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ja klopt. Ketting die in de loop der tijd gaat rekken en hoog olieverbruik. Een gevoelig voor koolaanslag😅 Nou heb ik nog effe gauw gekeken naar de distributieketting. Die zijn binnen NL inderdaad nergens meer te verkrijgen. Als ik dan op Ebay kijk zijn ze bij kopers in Italië, Verenigd Koninkrijk, Australië en de Verenigde Staten nog wel te verkrijgen. Maar waarom is die zo schaars geworden?😅
Ja oke die is duidelijk! Wel fair maar ook wel jammer😅 Maar goed, de 2.2 JTS en de 1750 TBi zijn wel beter toekomst bestendig wat onderhoud betreft?
Hmmmm oke dat is wel kut😅 Ik moet in de tussentijd dat ik kan sparen eens goed nadenken over de opties🤔 Hartelijk dank! Hier kan ik wat mee!
Dat is wat ik wel eens zou willen. Ik heb ook echt nooit van mijn leven in een Alfa gereden en of naast gezeten. Nog nooit😅 Heb echt geen idee hoe het is, hoe het zit, hoe het klinkt, hoe het rijdt en hoe ruikt etc etc. Maar ja hoe zou ik dat voor elkaar moeten krijgen?😅