!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Robert69 dat zie ik wel zitten!!!😎
Laat een dealer dat echt toe? Mij is geleerd dat als je op het moment nog geen serieuze intenties hebt om een auto te kopen dealers geen zin hebben in mensen die alleen voor een proefrit komen😅
Nog een alternatief? Een Giuletta 1750 TBi. Alleen mis ik in de Giuletta de robuustheid een beetje😅 Niet op technisch gebied maar meer op het cosmetische en het interieur. Misschien is het wel sterker dan dat het oogt hoor.
De conclusie was, een Brera met een 1750 TBi is de beste keuze. Deze wordt weer gevolgd door een nette Brera 2.2 met een transparante onderhoudshistorie. Nog een alternatief? Een Giuletta 1750 TBi. Alleen mis ik in de Giuletta de robuustheid een beetje😅 Niet op technisch gebied maar meer op het cosmetische en het interieur. Misschien is het wel sterker dan dat het oogt hoor.