!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Re: Giulietta bekrast
« Reactie #15 Gepost op: 14 oktober 2012, 14:48:27 »
En.... Juul al terug ?
*

maxer
85

  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta bekrast
« Reactie #16 Gepost op: 15 oktober 2012, 14:18:02 »
Yup! ziet er weer zeer netjes uit! Wat wel weer jammer is, en misschien ben ik een zeikerd, maar al mijn voorkeurs stations op de radio zijn weg en vervangen door Funx, Veronica en weet ik veel wat meer, beetje slordig en niet netjes
Re: Giulietta bekrast
« Reactie #17 Gepost op: 15 oktober 2012, 14:49:39 »
Yup! ziet er weer zeer netjes uit! Wat wel weer jammer is, en misschien ben ik een zeikerd, maar al mijn voorkeurs stations op de radio zijn weg en vervangen door Funx, Veronica en weet ik veel wat meer, beetje slordig en niet netjes

Vreemd, dat had ik toen mijn olie ververst werd. Ik kreeg hem terug en toen stond de taal op Italiaans en de tijd niet goed. Lijkt me toch niet nodig.
Re: Giulietta bekrast
« Reactie #18 Gepost op: 15 oktober 2012, 14:55:27 »
Misschien geven ze hem wel een reset na die werkzaamheden? Met als neveneffect dat alles naar fabrieksinstellingen teruggezet wordt?
*

maxer
85

  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta bekrast
« Reactie #19 Gepost op: 15 oktober 2012, 15:49:28 »
Yup! ziet er weer zeer netjes uit! Wat wel weer jammer is, en misschien ben ik een zeikerd, maar al mijn voorkeurs stations op de radio zijn weg en vervangen door Funx, Veronica en weet ik veel wat meer, beetje slordig en niet netjes

Vreemd, dat had ik toen mijn olie ververst werd. Ik kreeg hem terug en toen stond de taal op Italiaans en de tijd niet goed. Lijkt me toch niet nodig.

Dat van de taal en de tijd heb ik zelfs regelmatig. Dan start ik mijn auto en dan is opeens alles in het Italiaans, als ik hem dan weer uitzet en aanzet is het weer in NL, heel vreemd
*

maxer
85

  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta bekrast
« Reactie #20 Gepost op: 15 oktober 2012, 15:51:52 »
Misschien geven ze hem wel een reset na die werkzaamheden? Met als neveneffect dat alles naar fabrieksinstellingen teruggezet wordt?

Hey Frankie dat lijkt me sterk dat ze dat doen. Ik weet trouwens zeker dat dit niet gebeurd is want bij een reset zou ik mijn engine mapping van Savali kwijt zijn en dat is zeker niet het geval want dat verschil merk je meteen ;-)

Zelfs bij een grote beurt wordt je auto niet gereset (heb het gecheckt met Ronald Vermeulen ivm mijn grote beurt)
Re: Giulietta bekrast
« Reactie #21 Gepost op: 15 oktober 2012, 16:02:29 »
Een reset betekent niet per definitie dat ook het motormanagement gereset wordt. Kan best dat er een softwareupdate voor navigatie of andere BC onderdelen doorgevoerd wordt zonder dat dit effect heeft op je Savali tuning. En na een beurt zullen toch in ieder geval de intervallen voor onderhoud weer gereset moeten worden.
Re: Re: Giulietta bekrast
« Reactie #22 Gepost op: 15 oktober 2012, 16:40:00 »
Misschien geven ze hem wel een reset na die werkzaamheden? Met als neveneffect dat alles naar fabrieksinstellingen teruggezet wordt?

Jij bedoelt.......
Ik heb op 31 oktober een afspraak.
Re: Giulietta bekrast
« Reactie #23 Gepost op: 15 oktober 2012, 16:41:20 »
 :D

Nee bedoelde ik niet, maar kan ook  ;D Ben wel benieuwd naar die uitkomst.
*

Fab5
62

  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta bekrast
« Reactie #24 Gepost op: 15 oktober 2012, 16:58:23 »
Niet zo bijzonder. Soms haalt men tijdens werkzaamheden de accu-spanning eraf. Als dat lang duurt ben je instellingen als radiozenders wel eens kwijt.
Vraag me niet bij welke werkzaamheden dat wel of niet nodig is, hangt misschien ook van de garage of monteur af. Maar kan me bij schadeherstel voorstellen dat het misschien te maken heeft met voorkomen van electrische lading die het spuitproces beïnvloed.
*

tjr
55

  • Type Alfa: Giulia Quadrifoglio
  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta bekrast
« Reactie #25 Gepost op: 14 november 2012, 10:28:10 »
Eind juli hier precies hetzelfde gehad, ergens in Rotterdam.