!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

limone
129

  • ***
    - Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #30 Gepost op: 15 september 2011, 18:05:41 »
@WalterW Het respect is voor alle wachtenden. Of je nu 7 of 8 maanden wacht; het voelt in alle gevallen als heeeeeeeeeeeel lang.

Net nog even dealer aan de lijn gehad: nog geen chassisnummer bekend. Hij kijkt elke ochtend. (hij weet dat ik ongeduldig ben :))
*

3js
48

  • *
    - Startende Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #31 Gepost op: 15 september 2011, 19:36:21 »
Net ook nog even contact gehad met de dealer, week 36 in niet gehaald maar de eerste tct's voor Nederland zijn geproduceerd dus een dezer dagen zal ook de rest volgen.
*

Mo
4

  • *
    - Startende Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #32 Gepost op: 15 september 2011, 19:46:51 »
Durf t bijna niet te zeggen maarre besteld eind september... Idd 2010 dus...
Als ik dit tranendal had kunnen voorzien had ik n andere auto besteld. Mijnleasemij wordt geloof ik gek v me... En ik v hen! Waarom is t zo moeilijk om duidelijkheid te geven?! Beste alfa nl, wees eens open over de echte redenen vh uitstel. En thks limone vr je reactie. Was al bang vr dergelijk verhaal, gezien het uitblijven ve jubelmelding. Misschien moeten we de 1e tct zelf met zn allen 'inhalen' in rotterdam?! Ik ben erbij hoor, just tell me when!
*

corsa54
564

  • Type Alfa: Giulietta 1750 TBi QV
  • *****
    - Super Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #33 Gepost op: 15 september 2011, 22:33:20 »
Mo, Dan verbreek je waarschijnlijk mijn rekord!! Mijn 156 JTD besteld 15 augustus 1998 (van de foto (!)).....geleverd 8 augustus 1999. Heb een (klein) jaar met Duitse drama's (Vectra's, Bora's, etc) rond moeten strompelen.
Droom d'r nog wel eens van als ik zwaar getafeld heb... :)
*

Mo
4

  • *
    - Startende Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #34 Gepost op: 16 september 2011, 08:26:28 »
Citaat van: corsa54;13119
Mo, Dan verbreek je waarschijnlijk mijn rekord!! Mijn 156 JTD besteld 15 augustus 1998 (van de foto (!)).....geleverd 8 augustus 1999. Heb een (klein) jaar met Duitse drama's (Vectra's, Bora's, etc) rond moeten strompelen.
Droom d'r nog wel eens van als ik zwaar getafeld heb... :)

Hoop dat je je record houdt, maar lijkt er idd op dat deze twijfelachtige eer naar mij gaat :(.
 
@3js thks voor de positieve geluiden! Keep us posted!
*

limone
129

  • ***
    - Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #35 Gepost op: 16 september 2011, 09:35:21 »
yes!!!!

Ik heb net bericht gekregen van mijn dealer. Mijn bestelde Juultje TCT heeft een chassinummer; Of zoals de dealer het verwoorde: HIJ IS GEBOREN.

Nu nog een paar weekjes wachten, nog wat sparen, en dan staat de Bella voor de deur. :)

@Mo: gelukkig blijf je voorlopig recordhouder.

Hopelijk komen ook de door jullie bestelde pareltjes nu snel van de band.

Mijn dag is goed.
*

Marc
30

  • *
    - Startende Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #36 Gepost op: 16 september 2011, 12:52:42 »
Beste Limone,  een zeer gemeende proficiat!! Lang genoeg moeten wachten hé!  Lijkt erop dat wij de enige zijn met een reeds geboren Giulietta! Tenminste met chassisnummer.  
 
Ik hoop dat al de anderen snel uit hun lijden worden bevrijd en ook het goede nieuws mogen horen.  Ik duim voor jullie.  
 
Niet tegenstaande mijn giulietta in de week van 5 september geboren is verwacht ik hem toch maar half oktober.  Weten jullie hoe snel die leveringen gaan.  Hoe dikwijls vaart de boot, om het zo maar te stellen?
1.4 MA TCT, distinctive, (170 PK), grigio antraciet, Premium Pack, en rest ong. Full Option. België
*

Marc
30

  • *
    - Startende Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #37 Gepost op: 16 september 2011, 12:56:42 »
Laat snel iets weten als jullie nieuws hebben over de geboorte van jullie precious one!!!
1.4 MA TCT, distinctive, (170 PK), grigio antraciet, Premium Pack, en rest ong. Full Option. België
*

Hengel
490

  • ****
    - Senior Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #38 Gepost op: 18 september 2011, 13:05:32 »
Hier kun je er 1 bestellen... http://www.autowereld.nl/alfa-romeo/giulietta/1.4-turbo-multi-air-tct-distinctive-leer-navigatie-sport-pac-1883587/details.html


En hier nog een leuk filmpje:
[video=youtube;QoswG9eDuW0]http://www.youtube.com/watch?v=QoswG9eDuW0[/video]
1.4 TB Multiair TCT Distinctive, Nero, Leder Rood, Pack Business, Pack Sport III, 18" 8c velgen, Brembo remmen.
*

densjo
181

  • ***
    - Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #39 Gepost op: 18 september 2011, 14:53:41 »
Citaat van: Hengel;13179
Hier kun je er 1 bestellen... http://www.autowereld.nl/alfa-romeo/giulietta/1.4-turbo-multi-air-tct-distinctive-leer-navigatie-sport-pac-1883587/details.html
Bestellen kan altijd, alleen is die op de foto staat 1 zonder TCT.
*

Hengel
490

  • ****
    - Senior Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #40 Gepost op: 18 september 2011, 15:05:42 »
Joh :-p
1.4 TB Multiair TCT Distinctive, Nero, Leder Rood, Pack Business, Pack Sport III, 18" 8c velgen, Brembo remmen.
*

3js
48

  • *
    - Startende Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #41 Gepost op: 22 september 2011, 09:51:14 »
YES, kreeg zojuist het bericht dat mijn auto ook is gemaakt en wel op 21-9-2011 (zal het in mij agenda noteren). Gek genoeg had ik dat voorgevoel al dat ie op die zou worden gemaakt. Bij levering meteen maar winterbanden eronder of is dat nog te vroeg?
*

bartvks
97

  • **
    - Junior Alfist
    • http://www.duckys.be
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #42 Gepost op: 22 september 2011, 16:21:53 »
De yes-roepers onder ons? gaat het eigenlijk over Multiairs of JTDs?
*

3js
48

  • *
    - Startende Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #43 Gepost op: 22 september 2011, 18:00:41 »
Citaat van: bartvks;13298
De yes-roepers onder ons? gaat het eigenlijk over Multiairs of JTDs?

Multiair
*

Alfabianco
99

  • **
    - Junior Alfist
Goed nieuws, Giulietta TCT!!
« Reactie #44 Gepost op: 22 september 2011, 21:16:18 »
Ze bestaan echt!
 
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=walfdexvor2g
 
Dus heel snel kopen in Italie als je de eerste wilt zijn...:p
Rijdt; 1.4 MA TCT - Bianco Ghiaccio - Pack Sport 3 Turbina - Pack Business - Eibach-veren, Savali-uitlaat, privacy glass, volledig leer