!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

DMC-12
111

  • Type Alfa: Giulia TI
  • ***
    - Alfist
Film the Equalizer 3
« Gepost op: 8 juni 2026, 23:30:13 »
Ik heb net deze film met Denzel Washington zitten kijken.
Goeie film.
Verrassend ook, het speelde zich af op Siciliƫ. Hij gaat de mafia tegen.
Geregeld reed er een Alfa in beeld!
Zelfs een Giulia die door een omgekochte cabinierie bij de mafia zat..
Alfa Romeo Giulia TI Lusso
DeLorean DMC-12
*

MysteryAngel
3.501

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Film the Equalizer 3
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2026, 17:12:34 »
Dat lijkt me wel leuk.
Dan ga ik die film zeker kijken.