!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Algemeen > Algemene Alfa topics

Lichtbeeld lijkt niet goed

<< < (2/2)

Paul:
@Mitchell, is dit iets wat bij Xenon altijd zo is? Want ik dacht, ook zoals Milan zegt, dat het licht dat uit beide lampen komt in een hoek zou moeten lopen. Alleen dat doet het nu niet.

@Milan, ik ben net in de garage bezig geweest. Koplamp eruit gehaald (dat moet helaas voor de rechterlamp omdat op de plek van het rubberen kapje zit de DRL controller die losgeschroefd moet worden) en alles even nagekeken. De lamp zat er prima in, dit kan bij D1S ook maar op 1 manier en nog even netjes strak ingedraaid maar helaas blijft het zoals op de foto van mijn eerste bericht hier.

Milan.M:
Blijf het vreemd vinden, alsof er koplampen zijn verwisseld ofzoiets...
Ik heb een foto gemaakt van de binnenkant van mijn koplamp, hierin is het metalen plaatje te zien wat zorgt voor de bermverlichting.
Mijn lampen zijn standaard halogeen lampen, nu weet ik niet zeker of het bij af-fabriek xenon lampen hetzelfde zit.


Robbie146:
Lichtbeeld is inderdaad vreemd.
Ik heb bij onze Juul de standaard H7 vervangen door LED en zie wel die twee kenmerkende omhoog lopende lijnen.
Lichtbeeld is ook gecontroleerd door de garage en goed bevonden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod