!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Citaat van: jt op 22 februari 2025, 18:48:18Citaat van: airhead op 22 februari 2025, 18:19:07Iemand nog een goeie garage omgeving Heerenveen/Drachten voor een Stelvio?Beetje in de omgeving zou mooi zijn, maar voor kwaliteit wil ik best een stukkie rijden.Ik rijdt zelf altijd vanuit h'veen naar garage homan in Bedum. Echte vak fanaten die zelf ook liefhebber zijn. Om ff een voorbeeld te noemen, toen ze mn distributie van de GTV hebben gedaan moesten er wel allemaal mooie boutjes in want anders waren ze zelf niet tevreden😂. Owhja en qua prijs zijn ze ook lang niet gek vindt ik. Talsma in h'veen zou ik persoonlijk geen eens overwegen.....Ik ga zelf altijd naar Valk in Rijssen. Flink ritje vanuit Drachten, maar maken er een dagtochtje van. Auto afleveren, even lunchen en wat winkelen met de vrouw. En daarna via de Holterberg weer terug.
Citaat van: airhead op 22 februari 2025, 18:19:07Iemand nog een goeie garage omgeving Heerenveen/Drachten voor een Stelvio?Beetje in de omgeving zou mooi zijn, maar voor kwaliteit wil ik best een stukkie rijden.Ik rijdt zelf altijd vanuit h'veen naar garage homan in Bedum. Echte vak fanaten die zelf ook liefhebber zijn. Om ff een voorbeeld te noemen, toen ze mn distributie van de GTV hebben gedaan moesten er wel allemaal mooie boutjes in want anders waren ze zelf niet tevreden😂. Owhja en qua prijs zijn ze ook lang niet gek vindt ik. Talsma in h'veen zou ik persoonlijk geen eens overwegen.....
Iemand nog een goeie garage omgeving Heerenveen/Drachten voor een Stelvio?Beetje in de omgeving zou mooi zijn, maar voor kwaliteit wil ik best een stukkie rijden.