!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

RenéQV
449

  • ****
    - Senior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #105 Gepost op: 3 mei 2012, 00:05:28 »
Citaat van: Hilbert;20750
Klopt, er komt een nieuw stuur in en de stoel wordt aangepast. Gelijk de wangen van de rugleuning laten opvullen...

:cool: krijg je geen spijt van
Giulietta QV Bianco Ghiacio
*

Double-P
71

  • **
    - Junior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #106 Gepost op: 3 mei 2012, 11:29:45 »
Iemand nog enig idee over mijn vraag ivm nakijken precieze leverstatus?
Kan de dealer meer zien dan enkel "op transport"?
*

Hilbert
266

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA TCT. RC
  • ****
    - Senior Alfist
  • The only way to petrolhead heaven is in an Alfa
    • interim-management en advies
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #107 Gepost op: 3 mei 2012, 12:21:41 »
tussen het moment van "op transport" gaan en aankomst bij de dealer zit een week of drie. afhankelijk of ze per boot of per vrachtwagen naar nl worden vervoerd.
*

Double-P
71

  • **
    - Junior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #108 Gepost op: 3 mei 2012, 12:36:46 »
Probleem is, of tenminste lijkt, dat mijn dealer niet kan zien wanneer de status van "in productie" naar "op transport" is veranderd zonder elke dag te kijken (wat ze dus niet doen). Dus dan weet ik ook niet vanaf welke dag de drie (of 5 zoals ik ook wel hoor) weken gaan tellen...
*

Hengel
490

  • ****
    - Senior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #109 Gepost op: 4 mei 2012, 21:40:47 »
Citaat van: Hilbert;20750
Klopt, er komt een nieuw stuur in en de stoel wordt aangepast. Gelijk de wangen van de rugleuning laten opvullen...

Ieder geval goed dat ze het gaan herstellen. Beide zijn toch handig om te hebben.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
1.4 TB Multiair TCT Distinctive, Nero, Leder Rood, Pack Business, Pack Sport III, 18" 8c velgen, Brembo remmen.
*

Double-P
71

  • **
    - Junior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #110 Gepost op: 10 mei 2012, 16:39:19 »
Nou, verbazingwekkend genoeg werd ik maandag gebeld dat de Juul er is. Ik had het al niet meer verwacht, maar toch fijn.

Gisteren even gebeld met een collega van mijn contactpersoon die mij vertelde dat het kenteken normaal op donderdag binnen komt als het op maandag aangevraagd is (is inderdaad maandag gedaan). Vandaag mail van mijn contactpersoon:
Kenteken is er nog niet, dus uitlevering wordt maandag of dinsdag.

Ik mis denk ik iets. Volgens mij kan het kenteken morgen nog binnen komen en kan er dan prima uitgeleverd worden op zaterdag. Maar ik zal wel weer te simpel gedacht zijn. Volgens mij heeft mijn dealer het ook een beetje gehad met mijn ongeduld. Je zou toch zeggen dat ze bij een Alfa dealer wel snappen dat mensen die auto met emotie kopen en dan niet kunnen wachten tot ze eindelijk de sleutel krijgen!
*

Bertje
54

  • **
    - Junior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #111 Gepost op: 10 mei 2012, 17:43:43 »
Ik heb mijn Juultje mogen ophalen vanmiddag, wist trouwens mijn kenteken maandag al kon ik ruim op tijd verzekering regelen. Nu snel even wat eten en dan de weg weer op :-) Nog even geen geduld voor een foto, dat komt later wel. Voor de statestieken levertijd 7 weken 1 dag en 21 uur, niet dat ik aan aftellen was hoor :-)
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #112 Gepost op: 10 mei 2012, 17:54:15 »
Citaat van: Hilbert;20750
Klopt, er komt een nieuw stuur in en de stoel wordt aangepast. Gelijk de wangen van de rugleuning laten opvullen...


Hilbert hoe is het nou met de aflevering van jouw wagen? Zit daar al een beetje schot in?
*

Hilbert
266

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA TCT. RC
  • ****
    - Senior Alfist
  • The only way to petrolhead heaven is in an Alfa
    • interim-management en advies
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #113 Gepost op: 10 mei 2012, 18:14:57 »
Alles is in orde cq naar tevredenheid opgelost, morgen ga ik de auto halen en kunnen we sturen!!!
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #114 Gepost op: 10 mei 2012, 18:25:01 »
Citaat van: Hilbert;21120
Alles is in orde cq naar tevredenheid opgelost, morgen ga ik de auto halen en kunnen we sturen!!!

Gelukkig, ik hoop dat ie helemaal in orde is. Heb je een vrije dag?
Veel plezier in ieder geval.
*

Hilbert
266

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA TCT. RC
  • ****
    - Senior Alfist
  • The only way to petrolhead heaven is in an Alfa
    • interim-management en advies
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #115 Gepost op: 11 mei 2012, 00:28:45 »
Nee moet nog wel wat werken, maar kom op weg van t ene naar het andere adres, langs de dealer, gelijk een dikke 200 km sturen.