!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Nou, Calabrië is enkele reis zo'n 2100 km. Dan de terugreis erbij... Wat sightseeing daar, weg omlegging... Reken maar op 5000 km.Ik heb op dit soort van trips altijd wat simpel gereedschap, ducttape, tierips, olie, koelvloeistof en flessen met water mee.Een wielblok bij de krik, en de spanning in het reservewiel correct.Een mooie trip daarnaar toe en dito omgeving!
Even goed de voorwaarden van eventuele pechdienst lezen, ANWB dan wel via verzekering of een andere dienst. Mocht er wel wat gebeuren dat je dan niet tegen ongewenste verrassingen aan loopt. Zelf ben ik redelijk autistisch en neem ik ook een klein bandenspanning metertje mee ivm hoogte en tempratuur verschillen. Owhja en de echte turbo nerd, lees mij, neemt ook een laptop met multiecu mee om evt storingen zelf uit te lezen;).
Zeeland ook mooi
Let op dat je zelf tankt, anders betaal je een flinke toeslag (+30 cent/L ofzo). Ik zocht gewoon met een app een tankstation.