!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Algemeen > Algemene Alfa topics

Multiecuscan vs AlfaOBD

(1/11) > >>

__1337__:
Zoals net al een klein beetje besproken in het laptoptopic, wil ik toch een apart topic aanmaken voor het verzamelen van, ervaringen, voor- en nadelen van multiecuscan en AlfaOBD. Ik had zelf gevonden dat je met AlfaOBD ook het codesysteem in kan leren, maar JWQ gaf aan dat dit ook met Multiecuscan kon... tot zover lijken ze (ook qua prijs € 50 vs € 49) tegen elkaar op te gaan. Is er nog andere inbreng? Op internet is er vrij weinig van te vinden.

jwq:
een van de verschillen is dus dat multiecuscan een gemultiplexde interface ondersteund, maar dat is maar net of je dat wilt. Zie http://www.tiecar.net/products.html#CANtieCAR3

__1337__:
En wat houdt dat precies in dan?

jwq:

--- Citaat van: __1337__ op 30 september 2014, 15:48:35 ---En wat houdt dat precies in dan?

--- Einde van citaat ---

heb je dus geen aparte interface en allerlei kabels meer nodig, alleen die ene slimme stekker die je op de OBD poort aansluit waarmee je in 1 keer alle componenten kan adresseren.  :great:

__1337__:
Misschien weet jij dat wel... ik ben met windows 8.1 64 bit er al achter gekomen dat 't niet gaat werken. Nu heb ik via VMware al windows 7 x64 geprobeerd en XP SP3, maar ik blijft hetzelfde probleem houden. De toegang tot de compoort wordt geweigerd. Welke compoort ik ook gebruik. Het lijkt erop alsof de 'USB Serial converter' niet gevonden wordt. Dat blijft bij mij ook een verborgen apparaat en valt niet te updaten. Ik heb bijna alle tutorials al afgelopen, maar ik kom de oplossing nog steeds niet tegen..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod