!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Is er 1 van eBay dus dat zou zo kunnen.Welke is dan een aanrader?
Bedankt, voor proxy alignment gebruik ik MES bedraad met de laptop. Ik wil AlfaOBD voor onderweg gebruiken als bv op vakantie ben oid.
Aaah oke! Daar gebruik ik de OBDlink lx voor icm alfaobd demo:). Dus dat werkt primaaa!
Jonah, heb je bij gebruik van de LX voor de Giulietta ook de gele A3 adapter nodig, net als bij de bedrade SX?
Iemand die mij kan helpen om MES werkend te krijgen! Heb onlangs een gemodificeerde elm327 + bij behorende kabels in kleur aangeschaft, MES geregistreerde versie maar krijg het niet werkend. Iemand die mij hierbij kan helpen( omgeving Friesland)
Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:30:23Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:30:23Iemand die mij kan helpen om MES werkend te krijgen! Heb onlangs een gemodificeerde elm327 + bij behorende kabels in kleur aangeschaft, MES geregistreerde versie maar krijg het niet werkend. Iemand die mij hierbij kan helpen( omgeving Friesland)Ik kan je eventueel helpen (omgeving heerenveen), echter ben ik op moment redelijk druk bezet... Maar wat geeft MES als fout aan? Toevallig dat hij geen interface kan vinden? Dit was bij mij de eerste keer het geval. In de 'settings' kan je onder het kopje 'interface' MES automatisch naar alle aangesloten interfaces laten zoeken. Inherent daaraan, welke kabel gebruik je precies? Eentje van ebay of iets dergelijks? Of eentje van OBDlink, die van ebay zitten enkele goede en vele slechte tussen die niet echt ELM327 zijn....Of is het een heel ander probleem?
Citaat van: jt op 3 juni 2025, 22:39:17Citaat van: jt op 3 juni 2025, 22:39:17Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:30:23Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:30:23Iemand die mij kan helpen om MES werkend te krijgen! Heb onlangs een gemodificeerde elm327 + bij behorende kabels in kleur aangeschaft, MES geregistreerde versie maar krijg het niet werkend. Iemand die mij hierbij kan helpen( omgeving Friesland)Ik kan je eventueel helpen (omgeving heerenveen), echter ben ik op moment redelijk druk bezet... Maar wat geeft MES als fout aan? Toevallig dat hij geen interface kan vinden? Dit was bij mij de eerste keer het geval. In de 'settings' kan je onder het kopje 'interface' MES automatisch naar alle aangesloten interfaces laten zoeken. Inherent daaraan, welke kabel gebruik je precies? Eentje van ebay of iets dergelijks? Of eentje van OBDlink, die van ebay zitten enkele goede en vele slechte tussen die niet echt ELM327 zijn....Of is het een heel ander probleem?Kan niet communiceren met de Giulietta als de 159 van mn broer. Heb op een mini laptop met windows xp de MES gedownload en geregistreerd, daarna heb ik deze kabels besteld! https://amzn.eu/d/3BIoWUshttps://amzn.eu/d/1xFdkn6Heb daarna op mijn eigen laptop window 10 de gratis versie MES gedownload, maar zelfs daarop kan ik niet communiceren metDe auto 🤷🏻♂️ ten einde raad. Woon zelf in Leeuwarden.
Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:58:40Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:58:40Citaat van: jt op 3 juni 2025, 22:39:17Citaat van: jt op 3 juni 2025, 22:39:17Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:30:23Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:30:23Iemand die mij kan helpen om MES werkend te krijgen! Heb onlangs een gemodificeerde elm327 + bij behorende kabels in kleur aangeschaft, MES geregistreerde versie maar krijg het niet werkend. Iemand die mij hierbij kan helpen( omgeving Friesland)Ik kan je eventueel helpen (omgeving heerenveen), echter ben ik op moment redelijk druk bezet... Maar wat geeft MES als fout aan? Toevallig dat hij geen interface kan vinden? Dit was bij mij de eerste keer het geval. In de 'settings' kan je onder het kopje 'interface' MES automatisch naar alle aangesloten interfaces laten zoeken. Inherent daaraan, welke kabel gebruik je precies? Eentje van ebay of iets dergelijks? Of eentje van OBDlink, die van ebay zitten enkele goede en vele slechte tussen die niet echt ELM327 zijn....Of is het een heel ander probleem?Kan niet communiceren met de Giulietta als de 159 van mn broer. Heb op een mini laptop met windows xp de MES gedownload en geregistreerd, daarna heb ik deze kabels besteld! https://amzn.eu/d/3BIoWUshttps://amzn.eu/d/1xFdkn6Heb daarna op mijn eigen laptop window 10 de gratis versie MES gedownload, maar zelfs daarop kan ik niet communiceren metDe auto 🤷🏻♂️ ten einde raad. Woon zelf in Leeuwarden.welke instellingen gebruik je?
Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:58:40Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:58:40Citaat van: jt op 3 juni 2025, 22:39:17Citaat van: jt op 3 juni 2025, 22:39:17Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:30:23Citaat van: Mher Aper op 3 juni 2025, 22:30:23Iemand die mij kan helpen om MES werkend te krijgen! Heb onlangs een gemodificeerde elm327 + bij behorende kabels in kleur aangeschaft, MES geregistreerde versie maar krijg het niet werkend. Iemand die mij hierbij kan helpen( omgeving Friesland)Ik kan je eventueel helpen (omgeving heerenveen), echter ben ik op moment redelijk druk bezet... Maar wat geeft MES als fout aan? Toevallig dat hij geen interface kan vinden? Dit was bij mij de eerste keer het geval. In de 'settings' kan je onder het kopje 'interface' MES automatisch naar alle aangesloten interfaces laten zoeken. Inherent daaraan, welke kabel gebruik je precies? Eentje van ebay of iets dergelijks? Of eentje van OBDlink, die van ebay zitten enkele goede en vele slechte tussen die niet echt ELM327 zijn....Of is het een heel ander probleem?Kan niet communiceren met de Giulietta als de 159 van mn broer. Heb op een mini laptop met windows xp de MES gedownload en geregistreerd, daarna heb ik deze kabels besteld! https://amzn.eu/d/3BIoWUshttps://amzn.eu/d/1xFdkn6Heb daarna op mijn eigen laptop window 10 de gratis versie MES gedownload, maar zelfs daarop kan ik niet communiceren metDe auto 🤷🏻♂️ ten einde raad. Woon zelf in Leeuwarden.Wat geeft MES aan voor melding of helemaal niks? Heb je alle settings juist staan en de juiste usb poort geselecteerd?