!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Nieuwe Navigatie in Giulietta?
« Reactie #15 Gepost op: 26 februari 2011, 20:12:06 »
mm.. da's wel jammer.. ik wil wel wat [paaltjes]POI's toevoegen ;)
*

EsDee
300

  • ****
    - Senior Alfist
Nieuwe Navigatie in Giulietta?
« Reactie #16 Gepost op: 26 februari 2011, 21:56:30 »
Op het Italiaanse http://forum.clubalfa.it/661-giulietta (via Google translate :) ) hebben ze al geprobeerd om de flitspaal POI's van de Garmin erop te zetten, omdat dat ook gewoon een Navteq product is. Maar dat heeft helaas niet geholpen. Het is een veel gehoorde 'klacht', ook bij alle andere automerken overigens.
*

Timothy84
553

  • Type Alfa: Giulia Super 2,2 136pk
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.vrl-simracing.be
Nieuwe Navigatie in Giulietta?
« Reactie #17 Gepost op: 27 februari 2011, 07:27:41 »
de built-in GPS'en van bijna alle merken zijn mooi om te zien maar zijn kwalitatief niet goed. Om de één of andere reden steken ze daar altijd toestellen in die amper aanpasbaar zijn enn die ze dan nog voor belachelijk veel geld op optielijst zetten...Is iets dat ik nooit zou nemen op een auto...
Vroeger 1,4MA Giulietta 163pk. GT diesel 150 pk,topzetels mis ze nog steeds
Nu Giulia Super 2,2 136 pk maar Squadra heeft een paar paardjes extra op de wei gezet. :p
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Nieuwe Navigatie in Giulietta?
« Reactie #18 Gepost op: 27 februari 2011, 12:17:32 »
Citaat van: Timothy84;5032
de built-in GPS'en van bijna alle merken zijn mooi om te zien maar zijn kwalitatief niet goed. Om de één of andere reden steken ze daar altijd toestellen in die amper aanpasbaar zijn enn die ze dan nog voor belachelijk veel geld op optielijst zetten...Is iets dat ik nooit zou nemen op een auto...
daarom met het goedkope Business Pack besteld .. zodoende was het niet belachelijk veel geld :o .. maar ik had wel verwacht dat je er wat POI's in kon voeren.. misschien komt dat nog.. hoop...hoop...hoop...
*

Hengel
490

  • ****
    - Senior Alfist
Nieuwe Navigatie in Giulietta?
« Reactie #19 Gepost op: 27 februari 2011, 21:02:11 »
Ook de huidige TomTom is niet op het niveau van de nieuwste TomTom Live 1000 / 1005. Deze zijn erg interessant omdat ze een ingebouwd GSM + Simm bezitten waarmee je door heel Europa van zaken HD traffic en Google Search gebruik kunt maken zonder voor 60 euro per jaar. Dus hoop dat ze dat nu recht hebben getrokken en in Genève tonen...
1.4 TB Multiair TCT Distinctive, Nero, Leder Rood, Pack Business, Pack Sport III, 18" 8c velgen, Brembo remmen.
*

GiuliettaFan
61

  • **
    - Junior Alfist
Nieuwe Navigatie in Giulietta?
« Reactie #20 Gepost op: 7 maart 2011, 15:46:29 »
Citaat van: catch;4775
Nee, de media functies werken helaas niet via de TomTom. Ben verder wel tevreden over het apparaat en de rest van de integratie. Zo vraagt de TomTom bijvoorbeeld of je een tankstation in de buurt wilt vinden wanneer je brandstofpeil laag is.

Hoi, bij mij werken de media functies wel. Misschien komt dit omdat ik naar muziek op een usb luister? ik kan via de TomTom door de mappen bladeren muziek selectere en afspelen...
Eigenlijk praktisch alles, naast muziek heb ik dan ook enkele functies van de auto, hoe zuinig ik rij ...
 
Ook sprak hier iemand op het forum dat hij alleen het logo van Blue & Me kon krijgen op zijn TomTom. Ik vind die post niet terug, maar bij mij was dit opgelost door de TomTom te laten synchroniseren met de wagen... Nu krijg ik altijd het mooie Alfa logo.
*

catch
67

  • **
    - Junior Alfist
Nieuwe Navigatie in Giulietta?
« Reactie #21 Gepost op: 7 maart 2011, 19:22:38 »
Citaat van: GiuliettaFan;5791
Hoi, bij mij werken de media functies wel. Misschien komt dit omdat ik naar muziek op een usb luister? ik kan via de TomTom door de mappen bladeren muziek selectere en afspelen...
Eigenlijk praktisch alles, naast muziek heb ik dan ook enkele functies van de auto, hoe zuinig ik rij ...
 
Ook sprak hier iemand op het forum dat hij alleen het logo van Blue & Me kon krijgen op zijn TomTom. Ik vind die post niet terug, maar bij mij was dit opgelost door de TomTom te laten synchroniseren met de wagen... Nu krijg ik altijd het mooie Alfa logo.
Dan heb ik blijkbaar iets gemist. Hoe kom je bij die media functies op de TomTom?
*

WalterW
526

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 JTDm2
  • *****
    - Super Alfist
Nieuwe Navigatie in Giulietta?
« Reactie #22 Gepost op: 7 maart 2011, 21:08:49 »
Citaat van: GiuliettaFan;5791
Hoi, bij mij werken de media functies wel. Misschien komt dit omdat ik naar muziek op een usb luister? ik kan via de TomTom door de mappen bladeren muziek selectere en afspelen...
Eigenlijk praktisch alles, naast muziek heb ik dan ook enkele functies van de auto, hoe zuinig ik rij ...

Ook sprak hier iemand op het forum dat hij alleen het logo van Blue & Me kon krijgen op zijn TomTom. Ik vind die post niet terug, maar bij mij was dit opgelost door de TomTom te laten synchroniseren met de wagen... Nu krijg ik altijd het mooie Alfa logo.

Hoi GiuliettaFan dat was ik, maar inderdaad na de synchronisatie heb ik ook alle mediafuncties en het mooie logo ! Ook gaaf is dat je autosymbool op je TomTom in een echte Giulietta veranderd, wel een licht blauwe maar toch leuk italiaans detail.......
*

GiuliettaFan
61

  • **
    - Junior Alfist
Nieuwe Navigatie in Giulietta?
« Reactie #23 Gepost op: 8 maart 2011, 14:22:58 »
Citaat van: catch;5806
Dan heb ik blijkbaar iets gemist. Hoe kom je bij die media functies op de TomTom?

In het menu van je TomTom krijg je een rode auto als symbool erbij. Als je hier op drukt zou je "media player" moeten zien staan.
*

catch
67

  • **
    - Junior Alfist
Nieuwe Navigatie in Giulietta?
« Reactie #24 Gepost op: 8 maart 2011, 19:03:24 »
Citaat van: GiuliettaFan;5865
In het menu van je TomTom krijg je een rode auto als symbool erbij. Als je hier op drukt zou je "media player" moeten zien staan.
Ah, die zit daar bij mij dus niet tussen, ik heb het vandaag gecheckt. Binnenkort maar eens de TomTom updaten, dat heb ik nog niet gedaan.