!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
@Row, waar staat dat er een andere koppeling zal worden geplaatst, staat toch echt koppelingsplaten !
Citaat van: Row op 19 oktober 2013, 13:55:22Als de platen op zijn, ga je dan een andere koppeling plaatsen?De eerste versies van de QV's hadden een 'slappere' koppeling die zelfs zonder tuning wel eens eraan gingen.Daar is dus ook alweer een modificatie voor, die zit er bij mij alweer een poos in en ik heb ondanks hoge koppel nog nergens last van.
Als de platen op zijn, ga je dan een andere koppeling plaatsen?
Citaat van: Hanalfa op 19 oktober 2013, 06:30:34Citaat van: PK op 18 oktober 2013, 19:08:14ca 64500 KMWhow, met 64.500 al de koppeling versleten,. zegt genoeg,.!!Altijd bij een gebruikte auto naar de pedaalrubbers kijken, zie je toch wel wat voor courreur de vorige eigenaar was,.!Heeft weinig te maken met de vorige eigenaar, maar alles met de toename in koppel door de chiptuning. Vraag aan alle Giulietta QV rijders die hun wagen gechipt hebben maar eens of ze wel eens een slippende koppeling hebben en de meesten zeggen ja.
Citaat van: PK op 18 oktober 2013, 19:08:14ca 64500 KMWhow, met 64.500 al de koppeling versleten,. zegt genoeg,.!!Altijd bij een gebruikte auto naar de pedaalrubbers kijken, zie je toch wel wat voor courreur de vorige eigenaar was,.!
ca 64500 KM
Citaat van: Harold op 20 oktober 2013, 09:02:25Goeie Tip... ! Is zeker nog niet zo bekend bij Alfisten dan? Ja hij is echt wel bekend alleen jullie gaan af,..... op die goedkope setjes van de Aldi,..!!??
Goeie Tip... ! Is zeker nog niet zo bekend bij Alfisten dan?
Ik snap ook niet wat je bedoeld met die "goedkope setjes van de Aldi" ?? Je probeert heel interessant te lullen... maar er komt niet zoveel interessants uit..