!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

MilouPhantaVision
3

  • Type Alfa: 916 Fase 2
  • *
    - Startende Alfist
Spider 916 Fase 2 gezocht voor grote speelfilm!
« Gepost op: 7 juli 2022, 14:18:25 »
Beste alfisten,

Voor een speelfilm ben ik op zoek naar een Alfa Romeo Spider Fase 2 (of 3,maar bij voorkeur 2) met een hydraulisch dak, die ik zou kunnen huren tussen de draaiperiode van 19 september en 18 november 2022.

Hierbij wat meer informatie over de productie en de film:

Phanta Vision (https://phantavision.com/) en Omroep Max zijn een nieuwe speelfilm aan het produceren genaamd Rocco & Sjuul.
De film Rocco & Sjuul speelt zich af rondom Den Haag, Scheveningen en Rotterdam en geeft een realistische kijk op het leven van 2 ouder wordende mensen en de manier waarop ze in het leven staan met alle ontwikkelingen en keuzes die het leven ze biedt. In de film rijdt onze hoofdrolspeler in een mooie cabriolet, waar hij graag mee pronkt.
Samen maken zij mooie tochten met de Cabrio.   

We zoeken idealiter naar een donkergroen model, maar grijs of donkerblauw mag ook. Zolang het geen knal kleuren, zwart of wit zijn. Belangrijk is dat het dak open kan,zonder dat de karakters uit de auto hoeven te stappen.

Ben jij of ken jij (iemand) in het bezit van een Spider 916 Fase 2 en zie je het wel zitten om je pracht alfa terug te zien op het grote doek? Stuur mij dan een mailtje naar milou@phantavision.com . Er is een vergoeding voor aanwezig.