!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

DanielH92
1.956

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Start stop knop giulia vervangen
« Reactie #15 Gepost op: 16 maart 2024, 18:28:32 »
Maar even serieus nu: heb jij een prive database met oplossingen voor ongeveer alles? ;D

Ik heb sinds een poosje Google uitgespeeld. Weet precies wat waar te vinden nu ;)
*

DanaBanana
781

  • *****
    - Super Alfist
Re: Start stop knop giulia vervangen
« Reactie #16 Gepost op: 16 maart 2024, 23:03:47 »
Maar even serieus nu: heb jij een prive database met oplossingen voor ongeveer alles? ;D

Ik heb sinds een poosje Google uitgespeeld. Weet precies wat waar te vinden nu ;)
Mazzelaar! Ik was op de laatste pagina, toe crashte mijn laptop. Moest ik weer helemaal opnieuw beginnen....
*

Robert69
1.314

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: Start stop knop giulia vervangen
« Reactie #17 Gepost op: 17 maart 2024, 08:02:22 »
Werkt prima met de flos draadjes. Had geen BIC pen bij de hand dus stukje plastic op maar geknipt en 10 minuten later klaar. Kosten 6 € incl. Verzenden. Geen rode genomen maar een zilveren.

Gr Ron

@Ron
Misschien een gekke vraag: Hoe heb je ervoor gezorgd dat je auto niet telkens startte en weer uit ging? Neem aan dat de sleutel wel in de buurt moet zijn?
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

Marcel1979
590

  • Type Alfa: Giulia 2.0T
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Start stop knop giulia vervangen
« Reactie #18 Gepost op: 17 maart 2024, 09:38:53 »
Zolang je de rem niet intrapt zou alleen het contact aan kunnen gaan
Nu: 2018 Giulia 2.0T Squadra Massimo
Toen: 2001 156 SW Selespeed, 2014 Giulietta 2.0JTDm, 2011 Giulietta QV
*

Ron
149

  • Type Alfa: Giulia 2.0T / Giulia 2.1
  • ***
    - Alfist
Re: Start stop knop giulia vervangen
« Reactie #19 Gepost op: 17 maart 2024, 16:46:22 »
REM inderdaad niet intrappen en stukje plastic van pet fles was zo dun dat ik de startknop niet indrukte. Wel een paar keer pielen om draadje achter het afdekdopje te krijgen. Toen er 4 draadjes goed zaten trok ik de stekker er makkelijk uit. Daarna op het gemakje dopje omgewisseld, met klein schroevendraaiertje op de werkbank. Met terugzetten voet weer van de rem, gaat alleen contact aan.

Gr Ron