!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Algemeen > Algemene Alfa topics

Start stop knop giulia vervangen

<< < (2/4) > >>

Drej1993:
Dank je welwel voor de link ! Straks eens bekijken of ik het zo klaar krijg.

jwq:

--- Citaat van: Drej1993 op 28 oktober 2019, 08:57:19 ---Dank je welwel voor de link ! Straks eens bekijken of ik het zo klaar krijg.

--- Einde van citaat ---

Mooi. Vergeet niet half uurtje of zo van te voren voor alle zekerheid minpool accu los te nemen ivm de airbag .....

Bij het achteraf weer aansluiten van de accu krijg je dan een aantal fouten. Stuur keertje volledig naar ene kant draaien, daarna naar andere kant voor kalibratie.
Eventuele andere foutmeldingen verdwijnen na paar keer starten.

streetscreamer:
Dit T shirt heb ik inmiddels. …
Afgelopen weekend de rode startknop van de Quadrifoglio gemonteerd.
Handleiding van Eurocompulsion uitgeprint bij de hand.
De handleiding heeft het even niet over een derde schroef van de facia die ook los moet: dat is de kruiskopschroef die achter de onderste spaak van het stuurwiel zit.
Verder voelt de facia best fragiel, het eruit wippen van de linker en rechter uiteinden moet je echt even met een kunststof "koevoetje" doen, dan gaat het netjes en zonder schade.

De airbag zit met een connector vast die een borging heeft. Daar heb ik helemaal niet aan gezeten.
De airbag blijft tijdens het hele proces half-half op zn plek. In principe dus niets gevaarlijker dan wanneer je aan het rijden bent.
De accupool losnemen is wat dat betreft wat overdone.

Alle handelingen gebeuren in principe met contact uit. Loskoppelen van de startbutton en weer aankoppelen merkt de auto verder niets van.

Paul:
Misschien een gekke vraag hoor, maar zijn die dingen via Ali niet zo een soort cover voor er bovenop?

jwq:

--- Citaat van: Paul K op 12 november 2019, 12:41:36 ---Misschien een gekke vraag hoor, maar zijn die dingen via Ali niet zo een soort cover voor er bovenop?

--- Einde van citaat ---

Zijn meestal aluminium kapjes die je over de originele knop heen kunt plaatsen. Wel makkelijk en goedkoop, enige nadeel is ze laten dus geen licht door ......

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod