!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Je zou toch echt nu naar Kien moeten als je een paar Alfa's wilt zien je moet er wat voor over hebben, zo moet ik naar Doetinchem of Nunspeet als ik een Alfa moet bekijken vroegen kon ik terecht in Enschede, Hengelo of Almelo tijden veranderen.
Citaat van: MysteryAngel op 15 februari 2017, 19:17:55Citaat van: ducati 1098 op 15 februari 2017, 18:58:42denk dat je bij Wensink verkeerd zit is al een tijdje geen AR dealer meer.Dat wist ik niet, ik dacht dat ze nog steeds Mercedes en Alfa Romeo deden?Laatste keer dat ik bij een vestiging in Arnhem was, hadden ze nog wel AR´s staan.Je zou toch echt nu naar Kien moeten als je een paar Alfa's wilt zien je moet er wat voor over hebben, zo moet ik naar Doetinchem of Nunspeet als ik een Alfa moet bekijken vroegen kon ik terecht in Enschede, Hengelo of Almelo tijden veranderen.
Citaat van: ducati 1098 op 15 februari 2017, 18:58:42denk dat je bij Wensink verkeerd zit is al een tijdje geen AR dealer meer.Dat wist ik niet, ik dacht dat ze nog steeds Mercedes en Alfa Romeo deden?Laatste keer dat ik bij een vestiging in Arnhem was, hadden ze nog wel AR´s staan.
denk dat je bij Wensink verkeerd zit is al een tijdje geen AR dealer meer.
Gisteren de nieuwe Autovisie op de mat. Triotest tussen M3 met Competition Pack, C63 AMG S en de Giulia Q. Conclusie, de AMG doet het het beste voor alledag. De Giulia Q is beter te vergelijken met de AMG Black Series of M GTS en zou op een circuit weer winnen van de AMG. Opvallend, bij de testauto met 15.000km op de klok waren er weer problemen met het sperdiff en liet de bekleding van de a stijl al los . Sommige dingen veranderen nooit
De Q heeft ATV, Active Torque Vectoring, dat doet volgens mij geen remingrepen maar kan dmv een mechanisch diff vermogen verdelen tussen de wielen op de achteras.
Klopt, die auto was de Nederlandse persauto, daar had Autoblog en Autovisie hetzelfde probleem mee met het diff. Toen dacht ik nog, ach afgeragde persauto kan gebeuren. Dit was een ander wit exemplaar met buitenlandse platen, moet even kijken welke. Zou natuurlijk net zo goed een afgeragd persexemplaar kunnen zijn, maar opvallend is het wel.
Inderdaad wel weer opmerkelijk en de pers duikt er natuurlijk graag bovenop om dit weer weg te zetten als typische Alfa kwaaltjes (wat enerzijds ook wel zo is natuurlijk). Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben en wat ik zelf volledig gemist heb in dit kader.... Een paar edities terug van Autovisie zou de Giulia Q meedoen in de supertest. Heeft iemand die gelezen? Ik was wel eens benieuwd hoe hij het daar ervanaf heeft gebracht namelijk.