!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Yvette
4

• Type Alfa: Giulietta 1.4 TB Sport
  • *
    - Startende Alfist
Uconnect - Mopar Connect
« Gepost op: 15 april 2025, 11:37:44 »
Sinds 2 maanden de trotse eigenaresse van een Giulietta, maar minder blij met het U connect gebeuren. Besloten Mopar Connect aan te schaffen maar dit blijkt weggegooid geld..... Mopar Connect heeft problemen en werkt niet, dealers willen het niet meer inbouwen. Er schijnt aan iets nieuws gewerkt te worden maar niemand weet wanneer dit op de markt komt. Nu vind ik het wel bijzonder dat Mopar Nl het systeem + abonnement gewoon verkoopt terwijl het blijkbaar al maanden niet meer werkt
Iemand een oplossing?
Onderstaande email kreeg ik vanmorgen:

De Uconnect app is inderdaad uit de lucht de Moparconnect app werkt nog niet naar behoren wanneer dit zou zijn durven wij nog niet te zeggen.

Voor nu kunt u geen gebruik maken van een app voor uw Alfa Romeo.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinfromeerd.

Voor verdere vragen kunt u deze e-mail beantwoorden of contact opnemen met Alfa Romeo op nummer 0080025320000.

Met vriendelijke groet,
Govanni
Customer Care Alfa Romeo

Daarna gebeld voor meer info maar konden ze me niet geven . Advies bel een dealer, ik heb inmiddels meerdere dealers gebeld en zeggen allemaal niet in te bouwen omdat het systeem niet werkt....