!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Alfa 147 Ti
1.574

  • Type Alfa: Giulia 2.0 Veloce Q2
  • *****
    - Super Alfist
Verkoop van Alfa
« Gepost op: 8 oktober 2021, 19:10:56 »
Een opmerking van mij maar misschien heb ik het wel mis, maar het valt mij op dat er mensen zijn die zeg aanmelden hier op het forum onder het motto ik ben Alfa liefhebber en verkoop mijn goed onderhouden Alfa.
En hebben voor de rest nog nooit iets gepost.
Is het een idee dat mensen zeg eerst een maand moeten hebben aangemeld of al eens een bijdrage op het forum hebben gepost en dan pas iets voor de verkoop kunnen aanbieden. (Anders wordt het hier een soort Marktplaats)
Wat het ook mag verbruiken een Alfa moet je gebruiken.

Alfa Giulia Veloce Q2 2022 Verde Visconti, Meta
Mijn ex Auto’s
Alfa Giulia 2.0 T Super. 2017
 Alfa 159 1750 TBI S.W 2011 Alfa 159 2.2 S.W 2007 Alfa 147 2004 Volvo 480 Turbo 1994 Mini Cooper 1300 Carbarateur 1991 Mini Jet Black 1989 Mini 1987.
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Verkoop van Alfa
« Reactie #1 Gepost op: 9 oktober 2021, 00:13:53 »
Ben het er helemaal mee eens👍
*

Milan.M
1.879

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Verkoop van Alfa
« Reactie #2 Gepost op: 9 oktober 2021, 04:17:52 »
@Alfa 147 Ti Bedankt voor je feedback, hierin is wellicht iets in te realiseren.
Dit gaan we even bespreken
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

ramrod
209

  • Type Alfa: Giulietta
  • ***
    - Alfist
Re: Verkoop van Alfa
« Reactie #3 Gepost op: 9 oktober 2021, 09:35:33 »
Goed idee. Misschien een na een minimaal aantal postings ook een optie?
*

DanaBanana
772

  • *****
    - Super Alfist
Re: Verkoop van Alfa
« Reactie #4 Gepost op: 9 oktober 2021, 12:47:22 »
Citaat van: Alfa 147 Ti op  8 oktober 2021, 19:10:56
Citaat van: Alfa 147 Ti op  8 oktober 2021, 19:10:56
Een opmerking van mij maar misschien heb ik het wel mis, maar het valt mij op dat er mensen zijn die zeg aanmelden hier op het forum onder het motto ik ben Alfa liefhebber en verkoop mijn goed onderhouden Alfa.
En hebben voor de rest nog nooit iets gepost.
Is het een idee dat mensen zeg eerst een maand moeten hebben aangemeld of al eens een bijdrage op het forum hebben gepost en dan pas iets voor de verkoop kunnen aanbieden. (Anders wordt het hier een soort Marktplaats)

Aan de ene kant begrijp ik je  wel en ben ik het helemaal met je eens. Heb bij sommige aanbiedingen hetzelfde gevoel als jij.

Aan de andere kant: Er zijn natuurlijk ook genoeg liefhebbers die wel wat hebben met Alfa's, maar niet zoveel met actief zijn op fora. En als zo'n liefhebber dan zijn Alfa weg doet en er bij voorkeur een andere liefhebber een plezier mee doet, dan is het op zich wel weer mooi dat dat hier gewoon kan zonder al teveel barrières.

Lastige kwestie ...
*

MysteryAngel
2.684

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Verkoop van Alfa
« Reactie #5 Gepost op: 10 oktober 2021, 18:25:46 »
Helemaal mee eens.
Al weet ik niet of zoiets erg makkelijk te implementeren is op dit forum.
*

Bredabounce
191

  • Type Alfa: 159 2.0 JTDm TI SW
  • ****
    Amico del club - Alfist
  • La magia della bellezza
Re: Verkoop van Alfa
« Reactie #6 Gepost op: 11 oktober 2021, 12:48:58 »
als een newbie iets verkoopt, kan de koper zelf zijn conclusies trekken natuurlijk.
Als je niet aangemeld bent bij dit forum, wil nog niet zeggen dat je een liefhebben bent (en andersom ook niet).
-----------
Niente batte l'esperienza di Alfa Romeo