!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Er kan geen lucht in het systeem gekomen zijn aangezien het reservoir zelf niet onder druk staat, en ik terwijl het reservoir leeg was de pomp niet heb aangehad. Dus gewoon leeggezogen en opnieuw aangevuld, het systeem heeft zelf geen idee dat de olie gewisseld is.Heb al een stukje gereden en niets te merken verder, dus zal op deze manier niet nodig zijn.Kan online nagenoeg niets vinden hoe je de TCT flushed of spoelt, daarom op deze manier gedaan. Was 10 minuutjes werk.
Goeie zaak! Wellicht een overbodige vraag bij jou en weet niet wat de noodzaak is als je op deze manier de olie wisselt, maar heb je de tct bak volgens je juiste manier ontlucht en vervolgens via MES protocol het oliepeil gemeten? Want na horen, zeggen heb ik gehoord dat dit niet volledig onbelangrijk is:)
Staat er goed bij!Morgen de mijne weer even daglicht laten zien.Eindtips poetsen, mistlampen demonteren en schoonmaken.
Oei, die "Ducati" velgen zijn echt heel mooi, ik heb ze ooit op mijn 147 gehad. Ik zou zelf nog kiezen voor originele, gekleurde naafkapjes.
Vandaag al het chroom mooi opgepoetst met Belgom.Daar Knapt de boel van op!Kwisvraag, is de auto wel of niet verlaagd?