!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik neem heel benieuwd wat de demper in de middenpijp doet. Ik heb een demperloze middenpijp en vind de brom tussen 2500-3500 toch wel irritant.
We rijden net de veerboot op maar Corsica. Lichte schade aan de uitlaat en krassen op de onderzijde van 1 skirt 😬Giulia is slechts 1,5 cm lager dan standaard. Ik hoop dat het afrijden beter gaat.
Dat heb ik ook niet gedaan. Ik moest 2 lagen omhoog (3e dek) in het schip. De helling naar het 3e dek was stijl met bovenaan een bobbel. Toen ik het zag dacht ik al dat gaat niet goed dus heel rustig gereden. Ik mocht niet terug. Heb wat woorden gehad met een van de mannen. Toen ik de boot afging schraapte de uitlaat weer, alleen bij het afrijden van het bovenste dek. Ik ben buiten de boot gestopt en heb iemand aangesproken. Uiteindelijk ben ik met ingevuld en ondertekend schadeformulier weggereden. Thuis kijk ik wel of er echt sprake is van schade die hersteld moet worden. Op het eerste oog lijkt alleen een van de Ragazzon uitlaatklemmen. De uitlaat hangt sowieso wel wat lager vlak achter de voorwielen.Volgende keer neem ik prority boarden dan blijf je op het eerste dek. Maar allemaal niet fijn om 6.45 uur in de ochtend....
Balen van die schade. Alleen zichtbaar als hij op de brug staat?Museum is leuk he? Ben er jaren geleden ook eens geweest. Ik vond het mooi gedaan.
Tijdens onze rit van Livorno (bij Pisa) naar Zwitserland maar bar weinig Alfa's gezien. Verbaasde mij echt.