!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Citaat van: DanaBanana op 23 september 2025, 15:35:36Citaat van: GTlife op 23 september 2025, 11:12:09Snappen mensen nou nog steeds niet dat je Pirelli stikstof en Michelin stikstof absoluut niet mag mengen? OngelooflijkNee, mengen moet je inderdaad nooit doen. Maar combineren in juist prima. Ik heb sinds gisteren Pirelli stikstof in de voorbanden en Michelin stikstof in de achterbanden. Merkte direct dat het stuurgedrag van de Stelvio daarmee een stuk neutraler is. Rotonde hier in de wijk driekwart nemen gaat zéker tweetiende seconde sneller dan eerst.Gaaf! Merkte je ook meer vermogen?
Citaat van: GTlife op 23 september 2025, 11:12:09Snappen mensen nou nog steeds niet dat je Pirelli stikstof en Michelin stikstof absoluut niet mag mengen? OngelooflijkNee, mengen moet je inderdaad nooit doen. Maar combineren in juist prima. Ik heb sinds gisteren Pirelli stikstof in de voorbanden en Michelin stikstof in de achterbanden. Merkte direct dat het stuurgedrag van de Stelvio daarmee een stuk neutraler is. Rotonde hier in de wijk driekwart nemen gaat zéker tweetiende seconde sneller dan eerst.
Snappen mensen nou nog steeds niet dat je Pirelli stikstof en Michelin stikstof absoluut niet mag mengen? Ongelooflijk
Vandaag met de OBDissimo de race functie geinstalleerd. Zónder de DNA+R knop maar gewoon met de normale DNA knop. Werkt prima!
Citaat van: Marcel1979 op 11 oktober 2025, 21:41:16Vandaag met de OBDissimo de race functie geinstalleerd. Zónder de DNA+R knop maar gewoon met de normale DNA knop. Werkt prima!Ik heb deze ook al klaarstaan, maar nog geen proxi gedaan. Heb je gewoon de proxi gedaan of ook de hybride proxi alignment?De spiegel dip bij parkeren werkt ook leuk👍
En wat kun je daar extra mee?
@HeMaN Heb jij trouwens Remote Start al kunnen activeren met OBDissimo? Ik heb de sleutel al wel kunnen programmeren, dus open, dicht, kofferbak open gaat wel. Normaal starten via de startknop op het stuur ook (sleutel wordt dus herkend) maar de remote start functie doet het niet.