!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Citaat van: Bottas op 11 oktober 2025, 21:46:51En wat kun je daar extra mee?Racen zonder dat je de race knop hebt
En wat kun je daar extra mee?
Citaat van: HeMaN op 11 oktober 2025, 23:18:20Citaat van: Bottas op 11 oktober 2025, 21:46:51En wat kun je daar extra mee?Racen zonder dat je de race knop hebt Oh, dat kon ik al heel lang!
Ik heb deze ook al klaarstaan, maar nog geen proxi gedaan. Heb je gewoon de proxi gedaan of ook de hybride proxi alignment?De spiegel dip bij parkeren werkt ook leuk👍
Citaat van: HeMaN op 11 oktober 2025, 22:31:01Ik heb deze ook al klaarstaan, maar nog geen proxi gedaan. Heb je gewoon de proxi gedaan of ook de hybride proxi alignment?De spiegel dip bij parkeren werkt ook leuk👍Vandaag was een "interessante" dag. Zou even de proxi doen en kijken hoe de race modus zich gedraagd. Eerste proxi naar dna type 2 ging goed en de resetprocedure daarna ook. Helaas een knipperend race scherm, dus weer terug naar type 1....Allemaal foutmeldingen en 4 modules uit mijn proxy verdwenen waaronder abs en stuurbekrachtiging Wat ik ook probeerde, niets hielp en odometer bleef knippeten inclusief de hele kerstboom aan foutmeldingen bij het starten.Gelukkig met Tim contact gekregen en uiteindelijk de conclusie dat er een communicatiefout was tussen adapter en auto.Lang verhaal kort, er was een pootje van de adapter verbogen en die maakte sluiting met een ander pootje. Bij controle van de obd poort blijkt dus 1 van de contactpunten niet lekker te zitten waardoor pootje niet goed paste. Was gelukkig op de splitter en niet de connector van de auto zelf.Splitter er uit, pootje recht gebogen en na ruim 3 uur de auto gelukkig weer een succesvolle proxi kunnen geven waarna alles was opgelost. Nu eerst bijkomen van alle stress en gelijk een nieuwe obd splitter besteld.Wordt vervolgd en super dank aan Tim voor het meehelpen met de analyse!
.... Ook de bytes aangepast voor het claconeren enz.
Citaat van: Marcel1979 op 12 oktober 2025, 20:41:40.... Ook de bytes aangepast voor het claconeren enz. Kun je ook aangeven wat je voor het claxoneren bij remote start hebt aangepast?