!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik snap van die uitvoerigen niet heel veel, maar Veloce betekent dus 280pk en Veloce bumper en interieur pack en de grotere remmen kit 330-320mm?
Veloce is niet per definitie Q4.
Zou het niet kunnen dat Competitione en Estrema de Veloce en Veloce Ti hebben vervangen in 2023 oid?
Ik weet dat er op FB minstens 2 mensen zijn die ook een Veloce rwd hebben. Of dat ook Q2's zijn weet ik niet.
Ik dacht dat @Alfa 147 Ti een Q2 giulia heeft. Maar dat weet ik niet zeker. Ik ben ze (Q2) in Duitsland ook meer maals tegen gekomen op mobile.de. Althans 3 á 4 keer, dit wordt dan aangegeven met een Q2 badge op de achterkant. En zeer sporadisch een veloce(280 pk) met alleen achterwiel aandrijving. Of de advertentie was verkeerd in elkaar gezet.....
Alfa Romeo heeft de afgelopen jaren altijd Super en Veloce door elkaar heen gebruikt, waardoor er verwarring ontstaat.Ik heb bijvoorbeeld een Giulietta Super met aanvullend het Veloce-pakket. Da’s heel wat anders dan een Giulietta Veloce.Misschien dat het met de Giulia op dezelfde (verwarrende) manier is gedaan.