!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Damblom
13

  • Type Alfa: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
jullie ervaring
« Gepost op: 22 augustus 2019, 19:29:03 »
beste mede alfisten,

ik ben onlangs gestuit op een webshop voor alfa onderdelen. nou heb ik er totaal geen ervaring me mee deze webshop dus de vraag is: is er iemand met onderstaande webshop bekend en hoe is jullie ervaring met deze webshop. het gaat namelijk om http://ricambi.alfisti.net/, dus hopelijk dat jullie mijn genoeg kunnen :ecomcity:  mind-zette  :ecomcity: over deze webshop.

groetjes,
damyan
*

Robbie146
783

  • Type Alfa: 916 Spider & Giulietta MA
  • *****
    - Super Alfist
    • AlfaRobbie
Re: jullie ervaring
« Reactie #1 Gepost op: 22 augustus 2019, 20:27:06 »
Is van Alfisti.net, prima tent, al veel besteld.
*

Damblom
13

  • Type Alfa: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: jullie ervaring
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus 2019, 20:34:51 »
@Robbie146 dank je voor jouw ervaring :great:
*

DanielH92
1.956

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: jullie ervaring
« Reactie #3 Gepost op: 22 augustus 2019, 23:18:12 »
Ik heb hier ook al meerdere bestellingen gedaan (http://shop.alfisti.net/), erg goede ervaringen mee. Momenteel zelfs weer een bestelling onderweg 🙂
Levertijd is een dag of 3 a 4, en betalen moet nog ouderwets via een bankoverschrijving maar wordt wel direct dezelfde dag verzonden als de betaling binnen is. 
*

FreddyW159
363

  • Type Alfa: 159 1750 TBI TI
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: jullie ervaring
« Reactie #4 Gepost op: 23 augustus 2019, 08:47:31 »
Meer dan uitstekende website. Heb er vaak het een en ander besteld en is altijd keurig gegaan. Levering gaat altijd op tijd. Heb er voor mijn 164 een keer een einddemper en later een middendemper besteld. Het moet uit Duitsland komen en binnen een week kan je het spul verwachten.
Liefhebber van auto's en daarmee dus Alfist. Helaas niet meer in het bezit van een Alfa, maar in de toekomst komt er zeker weer eentje op de stoep.

Ex:
1994 164 3.0 V6 12V QV.
1998 146 1.4-16V T.Spark Junior.
2011 159 1750 TBI sedan.
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: jullie ervaring
« Reactie #5 Gepost op: 23 augustus 2019, 11:22:09 »
Wellicht ten overvloede, maar ook hier uiterst positief over de mannen van Alfisti.

Garantie gevalletje ook ooit eens keurig door ze opgelost, ze kwamen er direct zelf mee dat een lekke schokdemper waarschijnlijk garantie zou zijn, hoefde er niet eens om te vragen.  :13:
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

SpecialVeloce
1.241

  • Type Alfa: Alfa 159 SW TI
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
  • Turbo lag is like fore play
Re: jullie ervaring
« Reactie #6 Gepost op: 4 september 2019, 14:37:32 »
Ik heb volgens mij gewoon met paypal besteld.

En ook hier meer maals betrouwbare levering.

Een keer heb ik B6 dempers gekocht en volgens mij maar 1x stofkappen besteld gewoon 1 stuks geleverd. Dat is pas vriendelijk. Heb je telefoisch een vraagje. Krijg je ook vriendelijk antwoord weliswaar in het duits
*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: jullie ervaring
« Reactie #7 Gepost op: 4 september 2019, 15:30:54 »
Ik heb daar ook wel eens wat besteld, kwam lekker snel binnen. 3 dagen zoiets. Werkte prima voor mij
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Damblom
13

  • Type Alfa: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: jullie ervaring
« Reactie #8 Gepost op: 4 september 2019, 17:23:35 »
Iedereen bedankt voor de feedback. Nou weet ik in ieder geval dat als ik er eens iets moet bestellen dat het gewoon prima aankomt.