!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

bekkie
2.742

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA 170pk
  • *****
    - Super Alfist
  • Beste antwoord!
  • Re: We kunnen weer even ademhalen ....
    « Reactie #15 Gepost op: 18 maart 2020, 20:48:45 »
    Nou ja, voorlopig zal er niks meer aan auto's geproduceerd worden in Europa en de VS, alles gaat uiteindelijk sluiten. Maar afwachten hoe het er voorstaat over enkele maanden, maar ook de autoindustrie zal een nauwelijks voor te stellen klap krijgen.
    Voorheen: Alfa Sud 1.5TI / Alfa 33 1.3 / Alfa 33 1.3S / Alfa 33 1.7 16V Elegance / Alfa 146 1.6TS (2x)
    Nu: Giulietta 1.4 MA 170pk - Distinctive - MY2010 - Argento Alfa - Pack Premium
    *

    TimW
    2.226

    • *****
      - Super Alfist
  • Beste antwoord!
  • Re: We kunnen weer even ademhalen ....
    « Reactie #16 Gepost op: 19 maart 2020, 08:05:37 »
    Ik heb het idee dat de Mito en Giulietta eigenlijk alleen fatsoenlijk verkocht zijn in de 1e, pak 'm beet, 2 jaar na introductie. Daar heb je volgens mij meteen het probleem te pakken als je 10+ jaar lang hetzelfde model in de markt wil houden. Je moet blijven vernieuwe om te blijven verkopen. een rood biesje op de bumper plakken is gewoon bij lange na niet genoeg.

    Wat betreft de Tonale, als de Stelvio niet in grote aantallen verkocht word dan gaat de Tonale dat mijn inziens helemaal niet doen.

    G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
    *

    FreddyW159
    363

    • Type Alfa: 159 1750 TBI TI
    • ****
      - Senior Alfist
    • Club Alfa Romeo lid
  • Beste antwoord!
  • Re: We kunnen weer even ademhalen ....
    « Reactie #17 Gepost op: 19 maart 2020, 08:11:27 »
    Probleem met de Tonale is dat het veel te lang duurt voor hij op de markt is. Hij is een jaar terug al geïntroduceerd en komt pas in 2021/2022 ofzo? Dan is het model al 3 a 4 jaar oud en is het nieuwe er van af. Alfa Romeo doet dat wel vaker met de introductie van nieuwe modellen.
    Liefhebber van auto's en daarmee dus Alfist. Helaas niet meer in het bezit van een Alfa, maar in de toekomst komt er zeker weer eentje op de stoep.

    Ex:
    1994 164 3.0 V6 12V QV.
    1998 146 1.4-16V T.Spark Junior.
    2011 159 1750 TBI sedan.
    *

    TimW
    2.226

    • *****
      - Super Alfist
  • Beste antwoord!
  • Re: We kunnen weer even ademhalen ....
    « Reactie #18 Gepost op: 19 maart 2020, 09:28:33 »
    Too little, too late...

    Een SUV in ~2021 in een reeds behoorlijke verzadigde markt droppen is dan wel weer typisch Alfa Romeo. Zonde zeg, waarom niet gewoon de Mito/Giulietta vernieuwen en eventueel een stationwagon van de Giulia? Dat gaat volgens mij meer opleveren dan dit.
    G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
    *

    MysteryAngel
    2.684

    • Type Alfa: Nog geen
    • *****
      - Super Alfist
  • Beste antwoord!
  • Re: We kunnen weer even ademhalen ....
    « Reactie #19 Gepost op: 19 maart 2020, 18:10:07 »
    Too little, too late...

    Een SUV in ~2021 in een reeds behoorlijke verzadigde markt droppen is dan wel weer typisch Alfa Romeo. Zonde zeg, waarom nieuwe gewoon de Mito/Giulietta vernieuwen en eventueel een stationwagon van de Giulia? Dat gaat volgens mij meer opleveren dan dit.

    Yup helemaal mee eens.
    Zeker nu ze wellicht toegang krijgen tot de psa platformen in de toekomst.