!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Hallo Alfisti, graag wil ik met mijn spider op de paddock staan. Moet ik hiervoor een kaartje kopen naast het entree kaartje of kan ik zo parkeren bij de CAR paddock plaats?
Vraagje over het Parade rijden,er staat dat het 35 euro kost,maar als ik er een ticket voor wil kost het ineens 50 euro,doe ik iets verkeerd??ciao Henk.
Citaat van: Johan916 op 28 april 2025, 16:11:18Hallo Alfisti, graag wil ik met mijn spider op de paddock staan. Moet ik hiervoor een kaartje kopen naast het entree kaartje of kan ik zo parkeren bij de CAR paddock plaats?Als t goed is, is het genoeg als je in de poll boven aan deze pagina aangeeft dat je aanwezig bent!
Hoi @TB, lid word je door je hier op het forum aan te melden - dat heb je dus al gedaan. Je bent ook meer dan welkom om een bijdrage te storten voor onderhoud etc van onze online omgeving: https://www.clubalfaromeo.nl/forum/club-en-forum-aankondigen/opzet-uitleg-het-amico-del-club-abonnement/Als lid heb je toegang tot het forum en evenementen die we organiseren.
Iedere Italiaanse auto is welkom op het evenement, en iedere Alfa op onze paddock plaats. Je auto mooi poetsen is wel leuk natuurlijk ;-)Prijzen van de diverse activiteiten en toegang worden duurder naarmate het evenement dichterbij komt, aangezien je deze bij de organisatie koopt en niet bij ons, gelden de prijzen zoals op de site vermeld. Wel kun je de club kortingscode gebruiken.
Hopelijk helpt dit, en wees welkom!Welke Alfa heb je?