!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Geert_Zwienesteert
113

• Type Alfa: Giulietta
    - Alfist
Re: 8 juni: Viva Italia op TT circuit Assen
« Reactie #45 Gepost op: 10 mei 2025, 13:59:27 »
Zojuist entreeticket besteld. Ik wil ook graag op de paddock staan, met mijn Giulietta. Tot dan allen!
*

Stacey
12

• Type Alfa: Mito esclusivo
  • *
    - Startende Alfist
« Reactie #46 Gepost op: 15 mei 2025, 09:10:03 »
Ik ben er bij met mijn Alfa romeo Mito
*

Giulietta QV
420

• Type Alfa: QV Launch edition Squadra
    - Senior Alfist
    • https://www.instagram.com/qv_launchedition_opaco/
« Reactie #47 Gepost op: 17 mei 2025, 12:31:16 »
Is het een idee om ergens met z’n allen af te spreken? Ik kom zelf uit Amersfoort
33
147GTA
156SW Savali
Mito 1.6
166 JTDm Squadra

https://www.instagram.com/qv_launchedition_opaco/
*

Klavertje7
134

• Type Alfa: busje komt zo
    - Alfist
  • Sinds 1985 besmet met het virus!
    • https://myalbum.com/album/u4xIAV3yVeIS
« Reactie #48 Gepost op: 17 mei 2025, 12:36:37 »
Ik ben er dit keer graag bij :)
Alfa busje----> Vorige Alfa's:
Alfa Giulia veloce, GT 2.0 JTS Imola 2007, 166 3.0V6 Super 2002, 155 2,5 V6 1992, 33 1700 QV 1987 , Sprint 1700 QV 1989.
*

Ilya.notenbomer
15

• *
    - Startende Alfist
« Reactie #49 Gepost op: 17 mei 2025, 19:03:57 »
Weet iemand al iets meer bijv wanneer de paddock kaarten van de club beschikbaar zijn?
*

Geert_Zwienesteert
113

- Alfist
« Reactie #50 Gepost op: 18 mei 2025, 00:42:49 »
Weet iemand al iets meer bijv wanneer de paddock kaarten van de club beschikbaar zijn?

Staat in de op, als je in de poll aangeeft dat je komt krijg je in de week voor het evenement de tickets toegestuurd (via het forum neem ik aan)
*

Reynaert98
172

• Type Alfa: Giulietta 1.4TB Sportiva
    - Alfist
« Reactie #51 Gepost op: 18 mei 2025, 14:07:49 »
Ik ben er ook bij met de Giulietta! Word voor mij de eerste keer. Hoe zit het precies met de parade rit? Worden we opgedeeld in categorie/klasse? Ik zie namelijk meerdere tijden staan voor de parade

Edit: Nevermind, zie dat je zelf je tijd kan kiezen bij het bestellen van de tickets
*

Robert69
1.836

• Type Alfa: Giulia Veloce
    - Super Alfist
« Reactie #52 Gepost op: 19 mei 2025, 09:07:44 »
Is het een idee om ergens met z’n allen af te spreken? Ik kom zelf uit Amersfoort

Er schijnt een meeting in Assen te zijn...
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

Giulietta QV
420

• Type Alfa: QV Launch edition Squadra
    - Senior Alfist
    • https://www.instagram.com/qv_launchedition_opaco/
« Reactie #53 Gepost op: 19 mei 2025, 14:08:52 »

Haha dankjewel Robert🤪 deze had ik kunnen verwachten.

Misschien ander topic voor aanmaken. Lijkt me prettig om met klein groepje die kant op te gaan.
33
147GTA
156SW Savali
Mito 1.6
166 JTDm Squadra

https://www.instagram.com/qv_launchedition_opaco/
*

Robert69
1.836

- Super Alfist
« Reactie #54 Gepost op: 19 mei 2025, 14:42:28 »

Haha dankjewel Robert🤪 deze had ik kunnen verwachten.

Misschien ander topic voor aanmaken. Lijkt me prettig om met klein groepje die kant op te gaan.

Sorry, was een niet te missen inkopper! Moest 'm maken want met dit gevoel voor humor kan ik de grote zalen wel vergeten  :13:
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

Storm55
52

• Type Alfa: Guilietta
  • **
    - Junior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
« Reactie #55 Gepost op: 2 juni 2025, 10:31:36 »
Wij hebben 2 entree kaarten, dus komen zeker........Giulietta Veloce 2016.
Nu nog even wachten op de paddock toegangsbewijs.
*

ArjanB
2.128

• Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
    Moderatore - Super Alfist
« Reactie #56 Gepost op: 2 juni 2025, 21:16:32 »
de laatste dagen voordat Viva Italia begint!

In totaal hebben 46 mensen de poll ingevuld, hiervan hebben 38 personen aangegeven bij Club Alfa Romeo op de clubpaddock te willen komen staan.
Ik ga de paddock kaarten via DM naar je opsturen, hiervan krijg je via email (of als je in het forum inlogt) een melding. Dit had ik nu willen doen, echter de email van 402 events (organisatie) bevat niet het attachment, dus helaas nog even wachten.

Wel nog een laatste oproep:

** wil je op clubpaddock komen staan en heb je dat nog niet aangegeven in de poll, doe dat dan nu nog**
Alleen de mensen die hebben gestemd op 'ja ik ben erbij en wil met mijn Alfa op de clubpaddock staan'  zullen van mij een paddock kaart ontvangen.

Nog wat laatste info vanuit 402 events:

Plattegrond
Hieronder is de plattegrond van de paddock toegevoegd, kijk goed waar je als club staat zodat je op de dag zelf direct weet waar jullie komen te staan. Het kan wel zijn dat wij nog veranderingen gaan doorvoeren. Volg altijd de instructies van onze parkeerwachters op en ga niet zelf naar de clubpaddock toe rijden.

Club plaats
We hebben rekening gehouden met het aantal clubauto's wat jullie opgegeven hebben. Zorg er voor dat je met een zo groot mogelijke groep tegelijk komt aanrijden. Zo ben je verzekerd van je plek en zullen alle leden bij elkaar komen te staan. Mochten er leden later komen hou deze plekken dan vrij, anders worden deze opgevuld met showauto's die niet bij jullie club horen.

Club PDF
Zorg dat deze uitgeprint is en achter de voorruit ligt (dit heeft voorkeur vanwege het feit dat het duidelijker is voor de parkeerders) of zichtbaar op je telefoon paraat hebt zodat de parkeerders snel zien bij welke club je hoort en waar je plek is op de paddock.

Entreekaarten
Zorg ervoor dat iedereen al de tickets klaar heeft staan op de telefoon bij aankomst zodat het scannen vlot verloopt. Let op ter plaatse kan er geen clubkorting meer verrekend worden, dit kan alleen online.

Route en tijden
Van 08:00 tot 11:00 zal de aanrijroute naar de paddock via de haarbocht (de Haar) gaan via de hoofdtribune van het circuit, neem hiervoor afrit 32 vanaf de snelweg. Na half 11 zal dit via de reguliere ingang plaatsvinden aan de tunnelweg. Volg tijdens je rit de instructies op de informatieborden langs de weg, zo kom je het snelste op de paddock.

Klik voor het programma aan van de dag: https://www.viva-italia.nl/programma

Wat betreft tegelijk aankomen: dat zal bij ons maar ook bij de meeste andere clubs niet lukken en is bij vorige edities ook nooit een probleem geweest. Zorg wel dat je er bijtijds (zeg voor 10.30u) er bent, dan zal er zeker nog wel plek zijn.
Wat betreft de tijden zoals genoemd bij 'route en tijden' hierboven: ja inderdaad er worden twee verschillende tijden genoemd... foutje van 402 events. Ook hierbij zou ik zeggen dat het handig is als je er voor 10.30 bent.

Iedereen heel veel plezier en een veilige reis toegewenst, hou rekening met extra snelheidscontroles rondom een dergelijk evenement ;-)

nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

Ilya.notenbomer
15

• *
    - Startende Alfist
« Reactie #57 Gepost op: 2 juni 2025, 21:37:45 »
Ik heb er zin in zelfs opa en oma gaan mee.
Alleen voor half 11 gaat niet lukken maar dat mag de pret niet drukken
*

angel of death
7

• Type Alfa: giulia 952
  • *
    - Startende Alfist
  • 𝓪𝓵𝓯𝓲𝓼𝓽𝓲 𝓹𝓮𝓻 𝓵𝓪 𝓿𝓲𝓽𝓪
« Reactie #58 Gepost op: 3 juni 2025, 18:19:24 »
ook dit jaar er weer bij gelukkig weer eens in assen is ook leuker en beter is mijn mening.hopelijk wel droog want op zandvoort was het al 2x dikke regen en wind.... ik heb de kaarten ook met de kortingcode maar zie geen clubticket staan of welke plaats car staat.
*

Milan.M
1.959

Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.Veloce
« Reactie #59 Gepost op: 3 juni 2025, 19:38:54 »
@angel of death

Houd de weersverwachting de komende dagen in de gaten.
Het clubticket stuurt Arjan je toe middels een privé bericht.
De locatie op het terrein staat aangegeven in het bericht van Arjan (twee berichten hierboven).
Giulia Veloce Nero Vulcano

Meer info: De Giulia Veloce van Milan

Instagram: Juul.Veloce