Mooie foto's @earschot96
Heel jammer van het weer. De CAR vlaggen hadden er ook moeten staan maar vanwege organisatorische uitdagingen van mij (ik zit nu n Italia voor de Giro d’Italia van onze club) en andere crew leden niet gelukt. Hopelijk volgend jaar beter weer, en hopelijk is er dan nog belangstelling na intussen 4 verregende edities...
Belangstelling was er afdoende, de voetgangers tunnel, is zelfs even 1 richting verkeer geweest.
Auto`s werden via achterzijde circuit het binnen terrein opgeleid. Vind dat wel gaaf, even via achterdoorweggetje, kom je onder de hoofd tribune door, midden op het circuit. Dan tegen de rijrichting in werd je door de pits, en een pitbox het binnen terrein opgeleid.
Maar, de CAR identiteit was geheel afwezig. Door het duidelijke kaartje wat voor het evenement gedeeld was, wist ik waar ik moest zijn,
Ik en @ brera Werden daar nog op aangesproken door 1 van de verkeersregelaars op het terrein: Hoeveel komen er nog: Hoeveel plek zijn jullie nodig? Eh, geen idee.
Denk dat CAR Crew, hier samen wat gas had kunnen geven, en durf ook leden te betrekken, komen mensen uit heel NL hier naartoe, dus het is snel gevraagd om iemand te vinden die ondersteund.
Uiteindelijk, wel goed event van # 402 Zelf minder fan van de combo met Supercar Madness, maar wellicht daardoor wel veel publiek
[ foto van 402 ]