!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • Autobahnmeeting 11 - 05 - 2024 / Ems-Vechte A31 Duitsland: 11 mei 2024

jt, 4C Alfisti en 3 gasten bekijken dit topic.

*

Swiegje
6

  • Type Alfa: MiTo 1.4 MultiAir Turbo
  • *
    - Startende Alfist
Re: Autobahnmeeting + tourrit 11 - 05 - 2024 / Ems-Vechte A31 Duitsland
« Reactie #60 Gepost op: Vandaag om 11:11:31 »
Leuk beiden! Ik heb de aanmeldingen verwerkt. @Swiegje laten we die dag even afstemmen persoonlijk, hoe en wat. Dan houden we er rekening mee.

@alfata
Ik sluit aan vanaf de start locatie van de tourrit Parking Ibbenbüren, ipv wat ik eerder zei de tussenstop eerder. Ik verwacht dat de planning is om daar 11:00 weg de rijden? Als het anders is hoor ik het graag. Ook stuur ik je mijn nummer even voor eventueel contact morgen.
MiTo - 1.4 MultiAir Turbo 135PK Centenario
*

alfata
3.423

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Autobahnmeeting + tourrit 11 - 05 - 2024 / Ems-Vechte A31 Duitsland
« Reactie #61 Gepost op: Vandaag om 11:39:56 »
Citaat van: alfata op  7 mei 2024, 16:36:28
Citaat van: alfata op  7 mei 2024, 16:36:28
Citaat van: TimW op  6 mei 2024, 15:07:43
Citaat van: TimW op  6 mei 2024, 15:07:43
Zelf een iets mindere ervaring overgehouden aan de laatste keer dat ik er was, maar leuk dat deze meeting nog steeds bestaat mannen!  :13:

Jeetje, dat is lang geleden! Hoe is het? Rij je ondertussen weer Alfa, of heeft de Autobahn meeting destijds het vertrouwen teveel beïnvloed? ;)

Aan alle anderen: ik werk morgen de lijst bij.

Allles goed hier, geen Alfa, ik heb de Cupra nog steeds. Zijn die ook welkom?  :-X

Hoe is het met jou? Inderdaad een tijd geleden!

Wat mij betreft ben je welkom hoor Tim! Kun je je gelijk weer laten verleiden voor een Alfa. Sluit je aan en zo ja, welk deel?
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

alfata
3.423

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Autobahnmeeting + tourrit 11 - 05 - 2024 / Ems-Vechte A31 Duitsland
« Reactie #62 Gepost op: Vandaag om 11:43:46 »
Leuk beiden! Ik heb de aanmeldingen verwerkt. @Swiegje laten we die dag even afstemmen persoonlijk, hoe en wat. Dan houden we er rekening mee.

@alfata
Ik sluit aan vanaf de start locatie van de tourrit Parking Ibbenbüren, ipv wat ik eerder zei de tussenstop eerder. Ik verwacht dat de planning is om daar 11:00 weg de rijden? Als het anders is hoor ik het graag. Ook stuur ik je mijn nummer even voor eventueel contact morgen.

Hi Swiegje. Ik verwacht dat we rond 10.30 uur wegrijden vanaf de parking bij Ibbenburen. Gaat dat lukken?
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Swiegje
6

  • Type Alfa: MiTo 1.4 MultiAir Turbo
  • *
    - Startende Alfist
Re: Autobahnmeeting + tourrit 11 - 05 - 2024 / Ems-Vechte A31 Duitsland
« Reactie #63 Gepost op: Vandaag om 13:02:24 »
Leuk beiden! Ik heb de aanmeldingen verwerkt. @Swiegje laten we die dag even afstemmen persoonlijk, hoe en wat. Dan houden we er rekening mee.

@alfata
Ik sluit aan vanaf de start locatie van de tourrit Parking Ibbenbüren, ipv wat ik eerder zei de tussenstop eerder. Ik verwacht dat de planning is om daar 11:00 weg de rijden? Als het anders is hoor ik het graag. Ook stuur ik je mijn nummer even voor eventueel contact morgen.

Hi Swiegje. Ik verwacht dat we rond 10.30 uur wegrijden vanaf de parking bij Ibbenburen. Gaat dat lukken?

Ja prima
MiTo - 1.4 MultiAir Turbo 135PK Centenario