!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Meetings > Club Alfa Romeo meetings

Autobahnmeeting: Ems-Vechte Ost! Zaterdag 28 Mei 13.00 Uur.

(1/4) > >>

brinkerik:
Autobahnmeeting Acht(ung)!! Op de vertrouwde parkeerplaats aan de A31, verzamelen we dit keer om 13:00 uur! Waarna het iedereen vrij staat de bekende rondjes A31 te rijden of om simpelweg gezellig te babbelen en elkaars bella's te bewonderen. En ieder jaar is er ook wel weer onverwachts spektakel! Net als vorige  editie is er dit jaar na afloop gelegenheid om, voor wie dat wil, gezamenlijk een hapje te eten (eigen kosten). Dat eten kan op de verzamelplek, ze hebben daar een prima curryworst mit pommes 



Goedemorgen Allemaal.

Het is wat laat, maar ik wil graag toch een initiatief ontplooien voor een Autobahn meeting.

Graag jullie inzichten.    Idee van mij is wel, om dit nog komende weken ergens te doen, zeg uiterlijk binnen de 3 - 6 weken.






Gruß   Erik

SMR:
De autobahn staat nog niet afgevinkt op mijn lijstje, dus klinkt interessant!

EdwinV:
 :13: als de datum me past ben ik er bij

alfata:
Goed plan Erik. Door drukte niet eerder aan toegekomen om dit nog op te pakken. Ben benieuwd wanneer je het zou willen organiseren.

brinkerik:
Iedereen bedankt voor de reacties


--- Citaat van: alfata op 11 mei 2022, 16:25:56 ---Goed plan Erik. Door drukte niet eerder aan toegekomen om dit nog op te pakken. Ben benieuwd wanneer je het zou willen organiseren.

--- Einde van citaat ---

Datum is mij vrij invulbaar,  liefst op een ietwat moment dat het niet te druk is op de A37,  Maar, daar dat niet altijd te plannen is..

Zaterdag 28 of Zondag 29 mei.

of weekend van Pinksteren  Zaterdag 4, zondag 5 of Pinkstermaandag 6 Juni.

Tijd, ja,  we hebben het al eens om 10.00 s`ochtends gedaan, maar beste opkomst is toch in de middag, dus zeg starten om 13.00 uur.



Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod