!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Arcblizz
62

  • Type Alfa: Giulietta 1.4T MA
  • **
    - Junior Alfist
    • FCG Engineering
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #15 Gepost op: 24 april 2021, 09:29:52 »
Helaas kun je het nooit goed doen. Dat is iets wat je in dit land moet accepteren als je je nek uitsteekt. Er zijn altijd wel mensen die wat te zeuren hebben.
Een alternatieve datum is helemaal geen optie. Duitsland is dicht en tot wanneer weet niemand.
Deze club heeft tevens helemaal geen winstoogmerk. Sterker nog, de afgelopen tijd heeft het bestuur zelf geld in de club gestoken omdat er meer uit ging dan dat er binnen kwam. Een forum als dit is kosteloos voor iedereen, behalve voor de personen die hem in de lucht houden.

We willen met de club de boel wat professioneler aanpakken. Dat betekent niet dat er geen gratis meetings komen. Echter, de meeste meetings gaan wel een andere opzet kennen. Via Facebookgroepjes en appgroepjes zijn er al genoeg gratis parkeerplaatsbijeenkomsten waar mensen zich bij kunnen voegen. Wij willen ons meer gaan onderscheiden. Mensen die dat niet willen zijn nog altijd welkom bij ons online uiteraard.

We gaan later in het jaar echt wel de (gratis) Autobahnmeeting inhalen, maar voor nu doen wij extra ons best met een uitdagende nieuwe opzet.

Ten eerste vind ik dit nogal wat dat ik iemand ben die wat te (zeiken) zeuren heeft.
Ik geef mijn mening en dat is schijnbaar tegen het zere been van jou/bestuur, je had natuurlijk liever dat ik met kwijl uit mn mond naar je/jullie toe zou komen om je een bos veren in je .... te steken en roepen hoe geweldig jullie dit allemaal doen.

Om een professionelere aanpak te willen hanteren hoeft niet meteen te betekenen dat het ook geld moet kosten.

En als je de club meer wilt onderscheiden t.o.v. de "rest" dan moet je je echt onderscheiden en een compleet circuit afhuren voor alleen Alfa bezitters, dan kun je ook deelnamegeld vragen.
En dat hoeft echt niet Assen te zijn, kan ook in Lelystad, Emmen of net over de grens bij vd Most.




Si vis pacem, Para bellum, Nil volentibus Arduum
www.freddycane.com
*

8Ball
659

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159SW TBi Ti
  • *****
    - Super Alfist
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #16 Gepost op: 24 april 2021, 09:54:11 »
Wat deze club in het bijzonder onderscheidend maakt, is het feit dat de vrijwillige inzet en behulpzaamheid van haar leden en bestuur enorm is. Dit soort “op de man”-reacties passen daar niet bij.

Wat ik snap is dat het jammer is dat er een gratis evenement geschrapt is (niet waar: uitgesteld), maar ik zou denken dat zo’n extra evenement tussentijds des te meer gewaardeerd zou worden. De kosten daarvan kan je over discussiëren, maar kunnen we dat wel beschaafd houden dan? Persoonlijk vind ik de positieve en behulpzame houding hier op het forum juist iets verfrissends
Alfa Romeo 159 TBi Ti Rosso Competizione

Oude liefdes:
AR MiTo QV 100/101 Rosso Alfa
AR 159SW 1750TBi Ti Bianco Ghiaccio
AR 159SW 1.9JTDm Nero

2-wielers:
Ducati S4R 996
*

Bratra
331

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 sport
  • ****
    - Senior Alfist
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #17 Gepost op: 24 april 2021, 10:35:09 »
Ja aan de ene kant snap ik je gevoel hierbij; er komen opeens kosten aan vast.

Aan de andere kant: we staan niet op een parkeerplaats maar worden ontvangen door Kien, krijgen een hapje en drankje, en €21 is tegenwoordig net aan genoeg voor niet veel meer dan 10L brandstof. Dus het kost wat, maar je krijgt ook wat- en het is geen godsvermogen.

Dit is meer een principiële kwestie, door een vrij en gratis evenement de nek om te draaien voor een evenement wat weer geld moet kosten.
Trouwens € 21,-- voor een paar broodjes en wat drinken is dat wel dik betaald, maar ja ik ben nog van de gulden generatie en heb iets meer besef over de waarde van het product wat aangeboden wordt.

Ik heb op zolder een kist vol principes. Hebben mij financieel nog nooit iets opgeleverd.
Fiat Cinquecento 1.1 Sporting
Fiat Seicento 1.1 Sporting
Fiat Seicento 1.1 Sporting Abarth
Fiat Panda 100HP
Fiat Punto EVO
Fiat Punto Twinair Turbo

Alfa Romeo MiTo TwinAir 0.9 Esclusivo
Alfa Romeo MiTo Racer
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm Super Veloce Pack

Alfa Romeo Giulietta 1.4 Sport

Stan
*

alfata
3.413

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #18 Gepost op: 24 april 2021, 10:37:12 »
Helaas kun je het nooit goed doen. Dat is iets wat je in dit land moet accepteren als je je nek uitsteekt. Er zijn altijd wel mensen die wat te zeuren hebben.
Een alternatieve datum is helemaal geen optie. Duitsland is dicht en tot wanneer weet niemand.
Deze club heeft tevens helemaal geen winstoogmerk. Sterker nog, de afgelopen tijd heeft het bestuur zelf geld in de club gestoken omdat er meer uit ging dan dat er binnen kwam. Een forum als dit is kosteloos voor iedereen, behalve voor de personen die hem in de lucht houden.

We willen met de club de boel wat professioneler aanpakken. Dat betekent niet dat er geen gratis meetings komen. Echter, de meeste meetings gaan wel een andere opzet kennen. Via Facebookgroepjes en appgroepjes zijn er al genoeg gratis parkeerplaatsbijeenkomsten waar mensen zich bij kunnen voegen. Wij willen ons meer gaan onderscheiden. Mensen die dat niet willen zijn nog altijd welkom bij ons online uiteraard.

We gaan later in het jaar echt wel de (gratis) Autobahnmeeting inhalen, maar voor nu doen wij extra ons best met een uitdagende nieuwe opzet.

Ten eerste vind ik dit nogal wat dat ik iemand ben die wat te (zeiken) zeuren heeft.
Ik geef mijn mening en dat is schijnbaar tegen het zere been van jou/bestuur, je had natuurlijk liever dat ik met kwijl uit mn mond naar je/jullie toe zou komen om je een bos veren in je .... te steken en roepen hoe geweldig jullie dit allemaal doen.

Om een professionelere aanpak te willen hanteren hoeft niet meteen te betekenen dat het ook geld moet kosten.

En als je de club meer wilt onderscheiden t.o.v. de "rest" dan moet je je echt onderscheiden en een compleet circuit afhuren voor alleen Alfa bezitters, dan kun je ook deelnamegeld vragen.
En dat hoeft echt niet Assen te zijn, kan ook in Lelystad, Emmen of net over de grens bij vd Most.

Wat vreemd dat jij helemaal niet gereageerd hebt op deze oproep: https://www.clubalfaromeo.nl/forum/club-en-forum-aankondigen/gezocht-car-crew-member-(evenementen)organisatie/

Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Arcblizz
62

  • Type Alfa: Giulietta 1.4T MA
  • **
    - Junior Alfist
    • FCG Engineering
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #19 Gepost op: 24 april 2021, 11:24:43 »
Wat deze club in het bijzonder onderscheidend maakt, is het feit dat de vrijwillige inzet en behulpzaamheid van haar leden en bestuur enorm is. Dit soort “op de man”-reacties passen daar niet bij.

Wat ik snap is dat het jammer is dat er een gratis evenement geschrapt is (niet waar: uitgesteld), maar ik zou denken dat zo’n extra evenement tussentijds des te meer gewaardeerd zou worden. De kosten daarvan kan je over discussiëren, maar kunnen we dat wel beschaafd houden dan? Persoonlijk vind ik de positieve en behulpzame houding hier op het forum juist iets verfrissends

Beste Alfata,

In het autobahn meeting heb jij geschreven dat ie gecanceled is en meteen een link naar dit topic.
gecanceled betekend voor mij geschrapt, anders had je er in moeten zeggen uitgesteld tot nader te bepalen datum.
Si vis pacem, Para bellum, Nil volentibus Arduum
www.freddycane.com
*

Arcblizz
62

  • Type Alfa: Giulietta 1.4T MA
  • **
    - Junior Alfist
    • FCG Engineering
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #20 Gepost op: 24 april 2021, 11:25:37 »
Ja aan de ene kant snap ik je gevoel hierbij; er komen opeens kosten aan vast.

Aan de andere kant: we staan niet op een parkeerplaats maar worden ontvangen door Kien, krijgen een hapje en drankje, en €21 is tegenwoordig net aan genoeg voor niet veel meer dan 10L brandstof. Dus het kost wat, maar je krijgt ook wat- en het is geen godsvermogen.

Dit is meer een principiële kwestie, door een vrij en gratis evenement de nek om te draaien voor een evenement wat weer geld moet kosten.
Trouwens € 21,-- voor een paar broodjes en wat drinken is dat wel dik betaald, maar ja ik ben nog van de gulden generatie en heb iets meer besef over de waarde van het product wat aangeboden wordt.

Ik heb op zolder een kist vol principes. Hebben mij financieel nog nooit iets opgeleverd.

Je moet principes gebruiken niet op zolder zetten.
Si vis pacem, Para bellum, Nil volentibus Arduum
www.freddycane.com
*

Arcblizz
62

  • Type Alfa: Giulietta 1.4T MA
  • **
    - Junior Alfist
    • FCG Engineering
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #21 Gepost op: 24 april 2021, 11:27:38 »



Wat vreemd dat jij helemaal niet gereageerd hebt op deze oproep: https://www.clubalfaromeo.nl/forum/club-en-forum-aankondigen/gezocht-car-crew-member-(evenementen)organisatie/

Heb ik het veel te druk voor met mn andere hobbies

Maar goed ik heb mn mening gegeven dus hoe er verder over op.

Ik zie dat het storm loopt.
Si vis pacem, Para bellum, Nil volentibus Arduum
www.freddycane.com
*

alfata
3.413

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #22 Gepost op: 24 april 2021, 14:32:55 »
Goed, het zegje is gedaan, nu weer ontopic!
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Pieter van den Berg
3

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #23 Gepost op: 24 april 2021, 18:44:42 »
Zet mij er ook maar bij voor 2 personen (variant 1)
*

Melvin Smit
24

  • Type Alfa: GIULIETTA QV 290PK 425NM
  • *
    - Startende Alfist
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #24 Gepost op: 26 april 2021, 11:10:30 »
Yes schrijf mij er maar bij. Variant 1.
NU: ALFA ROMEO GIULIETTA 1750TBI 290PK 425NM 250WHP
ALFA ROMEO 147 1.6 16V TS 130 PK
FIAT PUNTO 1.2 16V SPORTING 80PK
ALFA ROMEO 145 1.4 16v TS 110 PK
ALFA ROMEO 146 1.7 16v BOXER 150 PK
*

ArjanB
1.994

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #25 Gepost op: 26 april 2021, 22:58:11 »
In reactie op de post (op FB) dat we de Mergelland route hadden gereden werd er gevraagd of er meer routes georganiseerd gaan worden. Dus: is deze ook op FB aangekondigd?
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

Johnpang
174

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT 1750TBI
  • ***
    - Alfist
  • Instagram @ Jqhn_QV
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #26 Gepost op: 26 april 2021, 23:21:40 »
In reactie op de post (op FB) dat we de Mergelland route hadden gereden werd er gevraagd of er meer routes georganiseerd gaan worden. Dus: is deze ook op FB aangekondigd?

Bereik naar Alfisten via FB of andere social media platforms gaat snel, des te meer animo we kunnen verwachten voor de CARS voorjaarsrit.
# Giulietta QV TCT LE nr. 30 # Rosso Competizione
# Squadra Remapped, 295PK & 400Nm
# 3" Down Pipe/ Race Kat.200 Cel.
# Ulter sport exhaust 
# JTD Perf. Intercooler
# Eibach Spacers 16mm
# Oil Dual Catch Can
# BMC Dia Airbox
*

alfata
3.413

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #27 Gepost op: 27 april 2021, 14:21:14 »
In reactie op de post (op FB) dat we de Mergelland route hadden gereden werd er gevraagd of er meer routes georganiseerd gaan worden. Dus: is deze ook op FB aangekondigd?

Ik quote @Paul even, die is de beheerder van onze facebook  :)
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #28 Gepost op: 27 april 2021, 16:33:42 »
Dank voor de tag @ArjanB , deze is daar nog niet aangekondigd omdat we nog bepaalde zaken  aan het regelen zijn en ons forum krijgt altijd voorrang :)
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Martijn vd
2

  • Type Alfa: Alfa romeo giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: CAR Voorjaarsrit 2021 22-05-2021 14.30 - 19.00 uur (Kien Velp)
« Reactie #29 Gepost op: 27 april 2021, 16:40:28 »
goedemiddag  ik zal mij graag willen opgeven voor de voorjaarsrit   mijn telefoonnummer is  en mail adres is  ik hoor nog van u groeten martijn