!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #15 Gepost op: 18 januari 2023, 11:21:24 »
Even een korte update over de tour. We hebben nog 4x2 plekken beschikbaar voor de tour! Opgeven kan tot 15-02-2023. Alle andere plekken zijn uitverkocht. We hebben ervoor gekozen de groep iets in de krimpen ten opzichte van vorig jaar om vooral echt authentieke locaties aan te kunnen doen en wederom een speciaal programma in elkaar te draaien. We hebben de locaties volledig rond en hieronder dan ook even een tipje van de sluier:

We beginnen in Bozen met een speciaal ontbijt op de dinsdagochtend:


Daarna gaan we door via de mooiste passen in de dolomieten naar de prosecco regio en naar ons eerste verblijf. We gaan hier met z'n allen een proseccoproeverij in de wijnvelden beleven:




Vervolgens rijden we de volgende dag door naar Slovenië voor het bezoek aan de mooiste grotten van Europa, Skocjan. We verblijven ook daar 's avonds weer op een zeer bijzondere plek, Lipica. We slapen daar in een ultra modern hotel dat gebouwd is in een dorp dat bekend staat om haar hele grote manage en speciaal gefokte paarden:




Via Slovenië rijden we door naar Krk, Kroatie. We doen dit dwars door de Sloveense en Kroatische bergen met geweldige rijwegen. We doen dit onder andere via de D32. Deze weg, die slechts 50 kilometer lang is, biedt enkele van de mooiste vergezichten van het hele land. Het loopt door de bergachtige Gorski Kotar-regio en biedt de deelnemers een ongeëvenaard uitzicht op rustige meren, groene weiden en ruige toppen.

De natuurlijke schoonheid van de regio wordt vaak vergeleken met die van de Zwitserse Alpen. Je komt door Risnjak, een weelderig nationaal park, en door Delnice, de grootste stad in de regio. Vergeet niet om je ogen open te houden - onderweg kun je een bruine beer tegenkomen of een zeldzame lynx zien.

We dalen vervolgens af richting de kust. Het landschap verandert binnen paar kilometer volledig van bergen en bos, naar zee en zomer.







We komen uiteindelijk aan in onze overnachtingsplek waar we 2 dagen verblijven:





We gaan hier in de avond uitgebreid BBQ'en en op deze locatie is het voor alle deelnemers ultiem tot rust komen na alle gereden kilometers over de meest fantastische rijwegen.
De volgende dag is een dag van vrije invulling, maar er wordt tevens een puzzelrit in elkaar gezet voor de deelnemers die er graag op uit willen. Op deze manier wordt het fantastische eiland van Krk volledig ontdekt. Uiteraard zijn er voor de winnaar ook weer mooie prijzen te winnen.





Op de voorlaatste dag rijden we dan via een prachtige route (deels langs de kust) terug naar Italie. We verblijven de laatste nacht in de oostelijke regio van Italie. We worden hier ontvangen in een prachtig verblijf met een heerlijke wijnproeverij van lokale wijnen waarna een chef kok een spectaculair laatste diner voor ons bereid om de laatste avond te vieren.




Het belooft dus een spectaculaire tour te worden! Bovenstaande programma wordt nog aangevuld en uitgebreid. Vol = vol, dus meld je snel aan als je mee wilt!
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

DanaBanana
781

  • *****
    - Super Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #16 Gepost op: 18 januari 2023, 17:52:41 »
Ziet er goed uit zeg!

Hoewel ik persoonlijk niet zo van dit soort groepsevenementen ben, mijn welgemeende complimenten voor de organisatie en alle deelnemers heel veel plezier gewenst.

Een kleine kritische noot: Met een groep Italiaanse raspaardjes begin je uiteraard niet in Bozen, maar in Bolzano. ;-)
*

Robert69
1.314

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #17 Gepost op: 19 januari 2023, 15:55:00 »
Ziet er goed uit zeg!

Hoewel ik persoonlijk niet zo van dit soort groepsevenementen ben, mijn welgemeende complimenten voor de organisatie en alle deelnemers heel veel plezier gewenst.

Een kleine kritische noot: Met een groep Italiaanse raspaardjes begin je uiteraard niet in Bozen, maar in Bolzano. ;-)

Daar sluit ik me helemaal bij aan!

Ik ben ook niet echt een groepsdier. Bovendien moet ik vanuit financieel oogpunt keuzes maken en dan is dit best een prijzige optie als vakantietripje. Desalniettemin: complimenten aan de organisatie. Alles tot in de puntjes verzorgd!
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

ronniew
14

  • Type Alfa: Guiletta Dist multiair
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #18 Gepost op: 26 januari 2023, 11:10:24 »
Alles is rond hier, alleen het vrijwaringsformulier nog.
5 minuten na de betaling kreeg ik wel een telefoontje dat een vriend van ons zn huwelijks datum had vast gezet, dat is precies op de zondag dat wij terug komen. Een geluk dus maar betekent wel dat wij al erg vroeg weg moeten. Maar geen probleem gelukkig.

Ron & Patty
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #19 Gepost op: 30 januari 2023, 10:24:57 »
@DanaBanana & @Robert69 dank voor de complimenten! Ik heb zelfs een stagiair dit jaar mee laten lopen in de organisatie: hij vindt het een onwijs leuke werkplek en ervaring. Het helpt mij in de tijdsbesparing want er gaat ongekend veel tijd aan verloren.


We hebben overigens de aanmeldingen nog tot 15-02-2023 verlengd. Er gaat nog een nieuwsbrief uit 1 dezer dagen om de laatste 4 plekken op te vullen.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

earschot96
7

  • Type Alfa: 156 GTA
  • *
    - Startende Alfist
    • Instagram
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #20 Gepost op: 12 februari 2023, 20:36:03 »
@alfata , Vorig jaar de verhalen gehoord en de foto's en dronebeelden gezien van AlfaArjan (@ArjanB). Zag er geweldig uit. Dit jaar ben ik samen met m'n vriend Ciro van de partij. Fingers crossed dat de GTA het overleeft
156 GTA Sportwagon Handbak, Q2, CF2, Squadra, Bilstein Verlagingsset, Spacers, Veerpootbrug, 330mm remmen, Blacklines, Michelin PS4, Vialle LPi

156 GTA Berlina Selespeed, Q2, CF2, Spacers, Veerpootbrug, 330mm remmen
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #21 Gepost op: 12 februari 2023, 21:32:22 »
@alfata , Vorig jaar de verhalen gehoord en de foto's en dronebeelden gezien van AlfaArjan (@ArjanB). Zag er geweldig uit. Dit jaar ben ik samen met m'n vriend Ciro van de partij. Fingers crossed dat de GTA het overleeft

Leuk je er ook bij te hebben dit jaar Jan! We hebben de groep bijna compleet!
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #22 Gepost op: 14 februari 2023, 12:48:08 »
Aanmeldingen bijgewerkt. Nog 1 plekje (voor eventueel 2 personen) beschikbaar!
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

ArjanB
2.004

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #23 Gepost op: 14 februari 2023, 16:55:35 »
@earschot96 leuk dat deelname bevestigd is! Er staan ook mooie foto's in verslag van vorige tour, link in eerste post.

En nu Edgar achter zijn broek zitten dat hij jouw GTA snel klaar maakt. Hij heeft nog 2 weken  ;-)
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

earschot96
7

  • Type Alfa: 156 GTA
  • *
    - Startende Alfist
    • Instagram
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #24 Gepost op: 14 februari 2023, 17:26:42 »
@earschot96 leuk dat deelname bevestigd is! Er staan ook mooie foto's in verslag van vorige tour, link in eerste post.

En nu Edgar achter zijn broek zitten dat hij jouw GTA snel klaar maakt. Hij heeft nog 2 weken  ;-)

Ja inderdaad. Komend weekend is de maand die hij zichzelf heeft gesteld al weer voorbij, maar dan zal hij ook nog niet af zijn... Hij maakt te veel snoepreisjes naar Italië van mijn aanbetaling

Vandaag heb ik even contact gehad met hem. De bak zit blijkbaar nog steeds niet aan de motor... Ik zal hem de komende weken proberen te blijven aansporen om voortgang te boeken, veel meer kan ik helaas op afstand niet doen...

Mooie foto's van de tour van vorig jaar!
156 GTA Sportwagon Handbak, Q2, CF2, Squadra, Bilstein Verlagingsset, Spacers, Veerpootbrug, 330mm remmen, Blacklines, Michelin PS4, Vialle LPi

156 GTA Berlina Selespeed, Q2, CF2, Spacers, Veerpootbrug, 330mm remmen
*

jeronymuz
51

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • **
    - Junior Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #25 Gepost op: 14 februari 2023, 19:39:07 »
Na afwezigheid vorig jaar en nu net een nieuwe bella donna ben ik er dit jaar weer bij!
Ze moet natuurlijk ook meteen even ingewijd worden

Hieronder een paar kiekjes van mijn black beauty.




*

Taeke
433

  • Type Alfa: GT 2.0 JTS
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #26 Gepost op: 14 februari 2023, 20:02:23 »
Na afwezigheid vorig jaar en nu net een nieuwe bella donna ben ik er dit jaar weer bij!
Ze moet natuurlijk ook meteen even ingewijd worden

Hieronder een paar kiekjes van mijn black beauty.





Prachtig ding, die kleur geeft hem iets extra s. Goeie trip toegewenst  :13:
*

jeronymuz
51

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • **
    - Junior Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #27 Gepost op: 15 februari 2023, 07:31:42 »
Na afwezigheid vorig jaar en nu net een nieuwe bella donna ben ik er dit jaar weer bij!
Ze moet natuurlijk ook meteen even ingewijd worden

Hieronder een paar kiekjes van mijn black beauty.





Prachtig ding, die kleur geeft hem iets extra s. Goeie trip toegewenst  :13:

Thanks @Taeke !  Jij bent er niet bij dit jaar zag ik? Komend jaar wellicht?
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #28 Gepost op: 15 februari 2023, 13:45:40 »
Welkom Jeroen!

En daarmee zitten we vol! De aanmeldingen gaan dicht!
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

GT1986
1.180

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giro d'Italia 13-18 juni 2023
« Reactie #29 Gepost op: 15 februari 2023, 14:12:11 »
@alfata puur uit nieuwsgierigheid; hoeveel km. is deze route in totaal, vanuit Nederland? Ik snap dat NL een breed begrip is, gaat me meer om een schatting.
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)